تولید بهترین سالاد سبزیجات

تولید بهترین سالاد بسته بندی شده و آماده مصرف از جمله عوامل مهم در افزایش فروش و ماندگاری برند می باشد. بهترین سالاد، برترین کیفیت در مواد اولیه و استفاده از تجهیزت تمام اتوماتیک در خط تولید و نیز بکارگیری نوین ترین روش بسته بندی  (MAP) انواع سالاد و سبزیجات را در بر می گیرد. این محصولات با نشان استاندارد غذایی همراه هستند.

 

تولید بهترین سالاد

فرایند تولید بهترین سالاد بسته بندی در کارخانه

در راستای تولید سالاد درجه یک، انتخاب بهترین سبزیجات کمک زیادی خواهد کرد. زیرا در طعم و کیفیت آن تاثیر زیادی خواهد داشت. اغلب سالاد ها حاوی سبزیجاتی هستند که می تواند آن را منحصر به فرد کند. سبزیجات مختلف، بهرمندی صحیح از انواع پروتئین ها و نان های طعم دار هر یک به تنهایی و یا در کنار یکدیگر، می تواند انواع سالاد ها را تشکیل داده و افراد آنها را مطابق سلیقه خود انتخاب کرده و استفاده نمایند.
با توجه به این مسئله طبیعتا انتخاب مواد اولیه و بالاخص سبزیجات با کیفیت و درجه یک تاثیر زیادی بر روی کیفیت سالاد دارد. پس از آن، شتشو و ضد عفونی صحیح سبزیجات از مهمترین بخش های تولید سالاد سبزیجات بشمار می رود. در کارخانجات بزرگ این کار طی فرایندی، تماما توسط دستگاههای تمام اتوماتیک و در وانهای بزرگ در چندین مرحله انجام می شود.

 

تولید بهترین سالاد

روند تولید انواع سالاد و سبزیجات بسته بندی در شرکت خوشه سبز سلامت

تولید سالاد آماده مصرف در شرکت خوشه سبز سلامت، مراحل زیر را طی می کند:

  • انتخاب مواد اولیه مرغوب و تازه
  • جداسازی بخشهای آسیب دیده و غیر قابل مصرف مانند ساقه بلند سبزیجات
  • شستشوی اولیه سبزیجات در وانهای پر فشار آب و ایجاد حباب و تلاطم لازم در آب جهت گل زدایی و حشره گیری
  • شستشوی مجدد جهت انگل زدایی در وان مجزا
  • ضدعفونی از طریق تزریق گاز ازن و یا محلول نانوسیل که بیشترین تاثیر را بر طیف وسیعی از میکروارگانیسم ها داشته و موجب افزایش شادابی و طراوت کاهو و سبزیجات می گردد. این روش بوی نامطبوعی در سبزیجات بجای نگذاشته و موجب افزایش مطلوبیت مصرف سالاد و سبزیجات می گردد.
  • شستشوی ثانویه
  • آبگیری سبزیجات در دستگاههای سانتریفوژ
  • خرد کردن سبزیجات توسط دستگاههای اتوماتیک مجهز به کاتر های تیز تمام استیل
  • ترکیب مواد زیر نظر کارشناسان و سرآشپز های حرفه ای
  • وزن کشی و بسته بندی انواع سالاد با تزریق اتمسفر اصلاح شده (MAP)
  • کنترل کیفی و اپتیکال قبل و پس از تولید توسط کارشناسان با تجربه در محیط آزمایشگاهی
  • برخورداری از نشان استاندارد

 

تولید بهترین سالاد

رابطه تولید بهترین سالاد بسته بندی و افزایش فروش

عده ای بر این باورند که فروش رابطه مستقیمی با کارآمدی و فعالیت کارمندان فروش دارد. این عقیده برای فروش محصولاتی بجز مواد غذایی یا محصولاتی که مشتری هر چند سال یکبار بدان نیاز پیدا می کند،کاملا صحیح است. حتی شاید در خصوص فروش مواد غذایی نیز مصداق پیدا کند. اما در صورتیکه محصولات مواد غذایی کیفیت لازم را نداشته باشند، بدون شک مشتری برای همیشه آن برند را ترک خواهد نمود. بقای برند زمانی اتفاق می افتد که کیفیت محصول و سپس در کنار آن، خدمات جانبی نظیر ارسال مناسب، سفارشگیری آسان، تعهد به زمان بندی اعلام شده از سوی مشتری جهت دریافت محصول و مسایلی از این قبیل ضامن آن باشد. به این ترتیب شهرت برند، دهان به دهان خواهد گشت و مشتری خود بدنبال خرید آن محصول خواهد بود.

شرکت خوشه سبز سلامت به پاس قدردانی از همراهان و مشتریان وفادار خود، همواره در تلاش جهت افزایش تنوع محصولات و ارائه خدمات بهتر است. کیفیت محصولات این شرکت را سالها تجربه موفق فروش در بازارهای داخلی و خارجی ضمانت می کند. این شرکت با عرضه انواع سالاد آماده و سبزیجات سورت شده یا خرد شده بسته بندی و با در اختیار داشتن واحد حرفه ای فروش و پخش انواع سالاد و سبزیجات، محصولات خود را ارائه می نماید. قیمت انواع سالاد بسته بندی و کیفیت آنها کاملا در رقابت با سایر برند ها می باشد.

 

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات