تولید بهترین سالاد سزار

بهترین سالاد سزار، تولید شده در بزرگترین کارخانه تولید انواع سالاد بسته بندی و سبزیجات آماده مصرف، با بسته بندی مناسب و ظزوف شکیل دارای دیوایدر به همراه سس مخصوص، با بهترین کیفیت مواد اولیه و طعم اصیل ایتالیایی و مناسب ترین قیمت را از شرکت خوشه سبز سلامت تهیه نمایید.

 

بهترین سالاد سزار

تولید سالاد سزار و دانستنی های آن

سالاد سزار را می توان یکی از محبوبترین سالادها در بین اقوام و ملیت های مختلف دانست. به همین دلیل از گدشته تا کنون تولید و فروش سالاد سزار بسیار مورد توجه بوده است. پیشینه تهیه این سالاد به صاحب رستورانی بنام سزار کاردینی (Ceasar Cardini) می رسد. وی مهاجری از ایتالیا بوده که در مکزیک و آمریکا به صنعت غذا و رستوران داری پرداخت. کاردینی در شرایط سخت اقتصادی حاکم بر کشور در آن زمان، این سالاد از باقیمانده مواد غذایی موجود در آشپزخانه تهیه نمود. اولین مدارک و مستندات درباره سالاد سزار به سال ۱۹۴۶ بر می گردد. که در یکی از مقالات روزنامه ها اینگونه نوشته شد: یکی از نقاط عطف غذا در هالیوود سالاد سزار است که توسط خانه استیک گیلمور به نیویورک معرفی شد.

 

بهترین سالاد سزار

انواع مختلف سالاد سزار

سالاد سزار دارای ترکیب پیچیده ای است که سالها برای دسیدن به دستور همه پسند زمان صرف شده است. ترکیبات اصلی آن در گذشته شامل: مقادیر فراوانی از سیر، تخم مرغ سرد خرد شده، نان برشته یا سخ شده، پنیر پارمزان، ماهی کولی، سرکه روغن زیتون و فلفل سیاه بوده است. اما بدلیل استفاده از سس وسترشر (Worcestershire) استفاده از ماهی کولی حذف شد. بعدها دختر کوردینی دستور سالاد سزار را اینگونه بیان نمود: کاهو همراه با ساقه، تخم مرغ آبپز و روغن زیتون ایتالیایی.

امروزه انواع سس کاردینی با محتویات متنوعی تولی می شود. همچنین انواع گوناگونی از دستور تهیه سالاد سزار وجود دارد. بعنوان مثال می توان از طعم دار و غنی ترکردن سالاد با مرغ کبابی، استیک یا ماهی ها نام برد. برخی دیگر بر جایگزینی مواد مانور می دهند مانند رستورانهای مکزیکی که بجای استفاده از نان مکزیکی از نان تست استفاده نموده و نیز پنیز کتیجا (Cotiga) را جایگزین پنیر پارمزان نموده اند.

 

بهترین سالاد سزار

مواد مشترک تشکیل دهنده سالاد سزار در دستورالعمل های مختلف

  • کاهو پیچ
  • روغن زیتون
  • سیر له شده
  • نمک وفلفل سیاه
  • آبلیمو
  • نان تست برشته یا سرخ سده
  • پنیر پارمزان رنده شده
  • سس وسترشر

موارد فوق در بین تمامی دستورالعمل ها و روش های تهیه سالاد سزار مشترک است اما گاهی برخی از اقلام تغییر می یابند مانند:

  • استفاده از ماکیان کبابی، گوشت قرمز، سخت پوستان یا ماهی ها
  • پنیر رومانو بجای پنیر پارمزان
  • ماهی کولی
  • استفاده از انواع دیگر کاهو
  • استفاده از بیکن (گوشت نمک سود شده)

 

بهترین سالاد سزار

بهترین سالاد سزار

یکی از متداول ترین دستورات تهیه سالاد سزار استفاده از مرغ طعم دار گریل شده است. البته طرز تهیه سالاد سزار اصل، مطابق آنچه که در رستوران های بین المللی و ایتالیایی سرو می شود، استفاده از میگوی گریل شده نیز متداول و مرسوم است. استفاده از مواد اولیه تازه شرط اصلی در کیفیت هر سالادی است. طعم دار کردن نان تست، مرغ یا میگوی گریل شده و سس مخصوص این سالاد می تواند طعم سالاد را ماندگار نماید.

شرکت خوشه سبز سلامت با در اختیار داشتن سرآشپزهای بین المللی، کیفیت و طعمی فراموش نشدنی از سالاد سزار و سایر انواع سالاد بسته بندی شده ارائه می دهند. عرضه بهترین سالاد سزار، دارای نشان استاندارد و مناسب ترین قیمت در سراسر کشور از جمله فعالیت های این شرکت است.

 

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات