تولید بهترین سالاد فصل یک نفره

تولید بهترین سالاد فصل یک نفره و دیسی  و سایر انواع سالاد بسته بندی شده دارای نشان استاندارد در بزرگترین و مجهز ترین کارخانه تولید سالاد در ایران با استفاده از تازه ترین مواد اولیه و برترین کیفیت بسته بندی مطابق با استاندارد روز دنیا، در بالاترین تیراژ در شرکت خوشه سبز سلامت. این مجموعه با داشتن رزومه موفق در زمینه فروش داخلی و خارجی محصولات خود، آماده عقد قرارداد با نهاد های دولتی، کترینگ های برگزاری تشریفات، هتل و رستورانها در سراسر ایران می باشد.

 

تولید بهترین سالاد فصل

رابطه فروش با تولید بهترین سالاد فصل بسته بندی

آنچه که از واژه بهترین سالاد فصل به ذهن می آید، تازگی و طعم دلپذیر کاهو در کنار خیار، گوجه و هویج است. تردی و طراوت ترکیبات این سالاد در هر وعده غذایی می تواند نشاط آور و دلپذیر باشد. کارخانجات تولید سالاد جهت افزایش ماندگاری سالاد، از روشهای بخصوص از جمله وکیوم کردن با تزریق اتمسفر اصلاح شده (MAP)  بهرمند می شوند. تولید بهترین سالاد کاهو در کارخانجات با رعایت انتخاب بهترین و تازه ترین مواد اولیه و شستشو و ضد عفونی صحیح مواد توسط دستگاههای تمام اتوماتیک در خط تولید سالاد انجام می شود. این محصولات از ابتدای تولید تا مرحله بسته بندی بارها مورد ازمایشات مختلف اپتیکال و عفونی و انگلی قرار گرفته و با نشان استاندارد وارد بازار می شوند.

پخش انواع سالاد بسته بندی نیز با رعایت زنجیره سرد صورت گرفته و با مناسب ترین قیمت به دست مصرف کننده می رسد. از این رو خرید انواع سالاد بسته بندی شده و آماده مصرف،با تقاضای بسیاری همراه است. اماکنی که روزانه نیازمند عرضه انواع سالاد به مشتریان خود هستند، بیشترین متقاضیان خرید انواع سالاد بسته بندی شده می باشند.

 

تولید بهترین سالاد فصل

انواع سالاد فصل

ترکیبات اصلی سالاد فصل را کاهوی سالادی، گوجه گیلاسی، خیار و هویج تشکیل می دهد. اما افراد به فراخور ذائقه خود گاهی ترکیبات دیگر مانند زیتون، ذرت و انواع کلم را نیز بدان می افزایند. برخی از کارخانجات نسبت به پذیرش سفارش در این خصوص انعطاف داشته و ترکیبات و ظروف بسته بندی انواع سالاد فصل را نسبت به سفارش و تقاضای مشتری، تغییر می دهند. سالاد کاهو در وزن های مختلف تکنفره و دیسی تولید و عرضه می گردد.

 

تولید بهترین سالاد فصل

وزن سالاد فصل یک نفره

محل عرضه سالاد و مصرف کنندگان آن تعیین کننده وزن سالاد در قالب های یک نفره و دیسی هستند. بعنوان مثال وزن و ظروف مورد استفاده سالاد در مهد کودک ها، خطوط مسافربری و تشریفات و فست فود ها بسیار متغیر و متفاوت است. اما بطور کلی می توان گفت وزن سالاد در کارخانجات تولیدی سالاد کاهو در قالب تکنفره از ۸۰ گرم آغاز و تا ۳۰۰ گرم که بیشترین مورد مصرف آن در فست فود می باشد ادامه دارد.

 

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات