تولید سالاد سزار بسته بندی

تولید سالاد سزار بسته بندی در کارخانجات آیا می تواند طعم سالاد سزار اصل ایتالیایی را ایجاد کند.؟ آیا نوع بسته بندی سالاد سزار  در میزان فروش آن نقش دارد؟  آیا خریداران بر روی این موضوع دقت خواهند داشت؟
وقتی یک محصول به صورت بسته بندی های صنعتی در بازار عرضه می شود، توقع مصرف کننده ها از آن سالم و استاندارد بودن آن است. زیرا بسته بندی ها نشان دهنده اهمیت یک شرکت به محصول بوده و می تواند فضای رقابتی را برای عرضه محصول فراهم نماید.
سالادهای بسته بندی نیز این گونه بوده و برند آن می تواند با نوع بسته در ذهن مصرف کننده برای همیشه نقش بندد. البته نباید فراموش کرد که نوع بسته بندی و نحوه وکیوم سالاد سزار همچون سایر انواع سالاد آماده مصرف نقش مهمی در ماندگاری بهتر محصولات و حفظ کیفیت و ارزش غذایی سالاد دارد.

 

تولید سالاد سزار

سالاد بسته بندی سزار

یکی از انواع سالادهای بسیار محبوب و پرطرفدار در ایران سالاد سزار ایتالیایی است. تهیه این سالاد برای بسیاری از افراد سخت بوده ترجیح می دهند آن را به صورت بسته بندی های مختلف خریداری کنند. بر روی بسته بندی سالاد مشخصاتی نظیر: نشان استاندارد، تاریخ تولید و انقضا، دمای مناسب و زمان نگهداری، جدول ارزش غذایی، نام و نشان تولید کنده و پروانه بهره برداری درج می گردد.

این سالاد که دارای سبزیجات، پنیر، مواد گوشتی، نان تست و سس مخصوصی است، می بایست در فاصله کوتاهی پس از تولید در اختیار واحد پخش انواع سالاد بسته بندی قرار گرفته و با رعایت دمای مناسب که اغلب بین ۱ ا ۴ درجه سانتی گراد است به دست مصرف کنده برسد. مدت زمان ماندگاری سالاد بسته به نحوه بسته بندی بین ۲ تا حد اکثر ۴ روز است.

 

تولید سالاد سزار

روش تولید سالاد سزار بسته بندی

طرز تهیه سالاد سزار و سس مخصوص آن در این شرکت، مطابق با دستور العمل تعریف شده این سالاد در رستورانهای بین المللی ایتالیایی بوده و زیر نظر متخصص مجرب آشپزی انجام می شود.

  • تهیه مواد اولیه تازه و مرغوب
  • آماده سازی مواد جهت قرار گرفتن در خط تولید سالاد
  • خارج کردن زوائد و بخشهای نامناسب از مواد
  • شستشو و ضد عفونی صحیح و کامل سبزیجات با استفاده از دستگاه شستشوی تمام اتوماتیک
  • خرد کردن  یک دست سبزیجات توسط کاترهای تمام استیل در دستگاه خردکن
  • فیله کردن مرغ، شستشو و گریل نمودن آن تماما به روش مکانیزه
  • مزه دار نمودن قطعات مکعبی نان تست
  • پر کردن ظروف مخصوص سالاد سزار با ترکیبات مختلف سالاد در جایگاههای ویژه ظرف
  • قرار دادن سس مخصوص در ظرف
  • بسته بندی و وکیوم سالاد

تولید سالاد سزار

قیمت سالاد سزار

سالاد سزار نیز مانند سالاد فصل بسته بندی شده و سایر انواع سالاد آماده مصرف،به روش های گوناگونی در بازار خرید سالاد عرضه می گردد. خرید این سالاد مستقیما از سوی کارخانه یا نمایندگی های مجاز آن به صرفه تر و مطمئن تر است. قیمت انواع سالاد با توجه به وزن و ترکیبات آن تعیین می شود که می توان از طریق تماس با کارشناسان فروش از آن آگاهی پیدا کرد.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات