تولید سالاد شیرازی بسته بندی

تولید سالاد شیرازی بسته بندی شده آماده مصرف

تولید سالاد شیرازی بسته بندی شده با بهترین کیفیت در مواد اولیه و بسته بندی حجم زیادی از سفارشات را در بر می گیرد. سالاد شیرازی آماده مصرف در خط تولید سالاد کارخانجات، توسط دستگاهها و ماشین آلات تمام توماتیک، پروسه شستشو، ضد عفونی و خرد شدن را سپری می کند.  این سالاد در وزن های متفاوت اغلب بصورت یکنفره تولید می شود.

روش تولید سالاد شیرازی آماده مصرف در کارخانه

استفاده از ماشین آلات و تجهزیات کارخانه سبب می شود تا مراحل شستشو و ضد عفونی به درستی انجام شود. عملیات خرد کردن توسط کاترهای تیز تمام استیل و با سرعت انجام می پذیرد و مانع تغییر شکل بافت خیار و بالاخص گوجه فرنگی می شود. لذا بخش مهمی از کار که همانا حفط ارزش غذایی سالاد و رعایت بهداشت و سلامت است بدین ترتیب حاصل می گردد. کارشناسان زبده با در اختیار داشتن لابراتورهای مجهز در کارخانه قبل و پس از تکمیل پروسه تولید، از محصول نمونه برداری و آنرا مورد آزمایشات اپتیکال، انگلی و میکروبی قرار می دهند.

نکات مهم در تولید سالاد شیرازی

  • استفاده از مواد اولیه تازه
  • ریز و یک دست خرد کردن مواد
  • خرد کردن مواد با کاترهای تیز و تمام استیل جهت جلوگیری از آب انداختن خیار و گوجه
  • استفاده از چاشنی های معطر
  • رعایت زمان ماندگاری سالاد در سس جهت جلوگیری از نرم شدن بافت سالاد
  • رعایت شبرایط نگهداری سالاد و دمای مناسب آن ( که بر روی بسته بندی ذکر شده) بلافاصله پس از تولید تا رسیدن به دست مشتری

تولید سالاد شیرازی بسته بندی

تولید سالاد شیرازی بسته بندی

کلیه سالاد ها پس از تکمیل عملیات تهیه و آماده سازی از ظریق نقاله وارد دستگاه بسته بندی می شوند این دستگاهها با امکان وزن کشی و تعویض قالب سالاد ها را در ظروف تعیین شده می ریزند. اغلب رستورانها و کترینگ ها متقاضی  سالاد شیرازی تکنفره هستند. با توجه به نحوه و فضای پذیرایی سفارش ظروف با اشکال متفاوت لیوانی، گرد و مستطیلی به کارخانجات داده می شود. تمام سالاد ها پس از قرار گرفتن در ظرف وکیوم شده و با تزریق اتمسفر اصلاح شده (MAP) پروسه بسته بندی پایان می یابد.

انتقال سالاد به سردخانه با دمای بین ۱ تا ۴ درجه سانتی گراد جهت حفظ طراوت و تازگی مواد، از لحظه تولید تا رسیدن نزد مشتری دارای اهمیت بالایی است. از این رو سالاد ها توسط ماشین های یخچالدار توزیع می شوند. همچنین رستوران، کترینگ، فروشگاه، هتل و اماکن مختلف دیگری که این سالاد را تهیه می کنند نیز، باید در رعایت این دما جهت حفظ زنجیره سرما دقت داشته باشند. قیمت انواع سالاد با محاسبه وزن و نوع بسته بندی و قیمت روز مواد اولیه تعیین می گردد.

 

سالاد شیرازی آماده مصرف

 

ارزش غذایی سالاد شیرازی

سالاد شیرازی، یکی از کم کالری ترین انواع سالاد و در عین حال پر ویتامین ترین آنها است. ترکیبات مختصر این سالاد خوشمزه و اصیل ایرانی، بهیچ وجه از ارزش غذایی این سالاد نمی کاهد. سالاد شیرازی را می توان در هر رژیم غذایی و در کنار بسیاری از انواع غذاها بویژه غذاهای ایرانی قرار داد.

ترکیبات سالاد شیرازی

 

سالاد سیرازی

خیار

خیار با طبیعت سرد و مرطوبی که دارد، نقش بسزایی در تامین آب بدن ایفا می کند. حس تازگی که به بواسطه خوردن خیار به افراد منتقل می گردد سبب ایجاد احساس جوانی در افراد شده و مانع افسردگی می گردد. خیار مدر، نرم کننده و ملین است. دافع کرم کدو بوده و حرارت و تشنگی را از بین می برد. ضد بی خوابی، تشویش و دلهره و ناراحتی های عصبی است. برای معده و زنان باردار بسیار مفید است.

 

سالاد شیرازی

گوجه فرنگی

گوجه فرنگی علاوه بر شکل و رنگ زیبایی که دارد، خواص فراوانی نیز دارد. گوجه فرنگی دارای طبیعت سرد است. منبع غنی از ویتامین های A و C بوده، پتاسیم و مواد معدنی بسیاری دارد. موجب کاهش وزن و فشار خون می گردد. برای زنان باردار و جلوگیری از پروستات در مردان بسیار نافع است. برای تقویت بینایی بسیار مفید و موثرمی باشد. به رشد و ترمیم استخوانها، بخصوص در کودکان، کمک شایانی می کند.

 

سالاد شیرازی

پیاز

خواص درمانی و دارویی پیاز بر کسی پوشیده نیست. این گیاه با داشتن فیبر، ویتامین C، امکا۳ و آنتی اکسیدان، در درمان سرخوردگی و پیش گیری از سرطان بسیار مفید است. جهت استحکام استخوانها، ناخن و مو از آن استفاده می شود. سبب شفافیت پوست و مو می شود. ضد کلسترول بوده برای دوران یائسگی، درمان بیماریهای مردان، چشم و گوش نافع است. پیاز سبب ارتقا و حفظ سلامت بدن می شود.

سالاد شیرازی را می توان بهمراه آبلیموی تازه و یا آبغوره و روغن زیتون مصرف کرد. البته ذائقه های متفاوت سبب می شود که برخی این سالاد را با انواع سرکه، مثل سرکه سیب یا بالزامیک نیز میل کنند. از این رو این سالاد، در دسته سالادهای رژیمی نیز قرار می گیرد.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات