تولید و توزیع انواع سالاد و سبزی بسته بندی شده صنعتی

تولید و توزیع انواع سالاد و سبزی بسته بندی شده بصورت صنعتی و نیمه صنعتی در بسیاری از کارخانجات و کارگاههای تولید سالاد و سبزی آماده مصرف صورت می پذیرد. تفاوت اصلی نوع مکانیزم تولید و بسته بندی این نوع محصولات و استفاده از روش های علمی پخش و توزیع است.

 

تولید و توزیع سالاد بسته بندی

تفاوت تولید صنعتی و نیمه صنعتی انواع سالاد بسته بندی

تفاوت اصلی تولید صنعتی و نیمه صنعتی انواع سالاد و سبزی بسته بندی در واحد های تولیدی مختلف، به تجهیزات و دستگاههای موجود در خط تولید سالاد و سبزی بستگی دارد. برخی از این دستگاهها، عملیات تولید را کاملا اتوماتیک و بدون دخالت دست به اتمام می رسانند.

در هر دو روش ورود مواد اولیه به کارخانه با نظارت کارشناسان کنترل کیفی و با توجه با تازگی و مرغوبیت آن انجام می شود. لیکن مراحل شستشو، ضد عفونی، خرد کردن، آبگیری، ترکیب و پر کردن ظروف و بسته بندی آن در روش صنعتی کاملا مکانیزه بوده و انتقال مواد از طریق نوار نقاله انجام می شود. درصد آلودگی مواد در این روش بشدت کاهش یافته و اغلب کلیه محصولات پس از آزمایشات نهایی، تایید و با ضمانت نشان استاندارد وارد پروسه پخش انواع سالاد و سبزیجات آماده مصرف می شوند.

 

تولید و توزیع انواع سالاد و سبزی بسته بندی

توزیع و پخش انواع سالاد و سبزیجات آماده مصرف

با توجه به اهمیت تازگی و حفظ ارزش غذایی سالاد و سبزیجات، تولید این محصولات بر اساس سفارش و به روز انجام می شود. پس از تکمیل تولید محصولات وارد سردخانه شده و بر اساس الویت زمانی و برنامه ارائه شده از سوی واحد فروش، با رعایت زنجیره سرما اقدام به توزیع و پخش انواع سالاد آماده مصرف و سبزیجات بسته بندی شده می شود. عرضه انواع سالاد و سبزیجات به روش های گوناگونی صورت می پذیرد.

 

تولید و توزیع سالاد و سبزی بسته بندی

روش های عرضه، معرفی و فروش کارخانجات تولید سبزی و سالاد

یکی از این روش ها معرفی و عرضه انواع سالاد و سبزیجات بسته بندی شده، از طریق سایت های اینترنتی و پذیرش سفارش آنلاین و یا تلفنی است. خرید مستقیم از کارخانه یا فروشگاههای انحصاری آنها نوع دیگری از عرضه محصولات است. بازاریابی و پخش به دو روش گرم و سرد که تفاوت آن ارائه یا عدم ارائه محصول حین معرفی و بازاریابی است، روش دیگری است که برخی با بکارگیری آن اقدام به فروش و معرفی محصولات خود می نمایند.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات