عرضه سالاد سزار

تولید و عرضه سالاد سزار با سس مخصوص

تولید سالاد سزار و عرضه سالاد سزار در کنار سس مخصوص آن از جمله فعالیت هایی است که در شرکت خوشه سبز سلامت با رضایت روز افزون مشتریان همراه است. این سالاد مغذی و خوشمزه با برترین کیفیت و مناسب ترین قیمت عرضه می گردد. جهت ارائه سفارش می توان با شماره های مندرج بر روی سایت تماس حاصل نموده و انواع سالاد بسته بندی و آماده مصرف را در هر کجای ایران دریافت نمود.

 

عرضه سالاد سزار

رابطه عرضه سالاد سزار و افزایش مشتری

صاحبان مشاغل عرضه غذای سرد و گرم، آیا می دانید با قرار دادن سالاد سزار در منوی غذایی خود می توانید بر تعداد مشتریان و رضایت آنان بیفزایید؟ در واقع امروزه عده زیادی به سمت تناسب اندام روی آورده اند. ورزشکاران برای افزایش قوای جسمی بیشتر، فیتنس کاران جهت ایجاد حجم مناسب در عضلات، لاغرها برای ایجاد میل به غذا و قراردادن چند نوع ماده غذایی مفید در یک وعده، افراد چاق جهت کوچک کردن وعده های غذایی و افزایش فیبر در بدن و افرادی که به سلامت و رژیم غذایی و صحت و سلامت آن اهمیت می دهند همگی می توانند نیاز خود را با خوردن سالاد سزار تامین کرده و به مقصود خود دست یابند.

از این رو رستوران ها و فست فودیها با قرار دادن سالاد سزار در منوی غذایی خود گام موثری در جذب مشتری بر خواهند داشت. البته نکته حائز اهمیت در خصوص این سالاد کیفیت و طعم و مزه آن است که نباید تنها به بهانه اختلاف بهای اندکی، این سالاد را از کارگاهها و تولیدی های زیر زمینی خریداری کرد. از جمله موارد تعیین کننده در خصوص انتخاب بهترین شرکت تولید سالاد سزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کیفیت و تازگی مواد اولیه جهت تولید سالاد سزار
  • طعم و مزه سالاد و سس مخصوص آن
  • اطمینان از برخورداری مجوز تولید این سالاد توسط کارخانجات
  • دارا بودن نشان استاندارد و سیب سبز سلامت
  • شکیل بودن ظرف و بسته بندی سالاد
  • استفاده از بروزترین تکنولوژی در بسته بندی سالاد و سبزیجات تازه
  • امکان ارائه سفارش آسان
  • امکان تحویل به موقع سالاد های سفارش شده از سوی تامین کننده
  • تامین و برخورداری از امکان تولید انواع سالاد بسته بندی شده در حجم و تعداد بالا

 

تولید سالاد سزار

تولید سالاد سزار و شاخصه اصلی تفاوت طعم در بین انواع مختلف آن

شناسه سالاد سزار خوب علاوه بر کیفیت مواد اولیه آن طعم و مزه ای است که سس مخصوص آن ایجاد می کند. در واقع سر آشپزهای حرفه ای برای تست این سالاد و ارایه تایید خود پس از رویت کیفیت سالاد، تازگی مواد، میزان مناسب گریل مرغ و طعم نان های تست و پنیر، مزه و کیفیت سس را شاخص تایید صلاحیت آن سالاد می دانند. وفاداری به دستور العمل و طرز تهیه  صحیح سالاد سزار اصل ایتالیایی، نظیر آنچه که در رستورانهای بین المللی سرو می شود، بطور یقین طعم و مزه متفاوتی از این سالاد را ایجاد خواهد کرد. تنها با یک تماس می توان سالاد های سزار تایید شده توسط بهترین سرآشپزهای بین المللی تولید شده در این کارخانه را با بالاترین تعداد و بی نظیر ترین کیفیت و قیمت دریافت نمود.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات