تولید و فروش سالاد سزار

تولید و فروش سالاد سزار بسته بندی و رستورانی

تولید و فروش سالاد سزار بسته بندی شده و آماده، ویژه رستوران ها، فست فودیها، هتل، بوفه، مراسم، تشریفات و مهمانیها و فروشگاههای مواد غذایی، در انواع مختلف، به همراه سس های متفاوت سالاد سزار و وزن و بسته بندی های متنوع و متفاوت عرضه می گردد.

این سالاد که چندی است محبوبیت خاصی بین طرفداران انواع سالاد و اردور  پیدا کرده با تمام سادگی که در  ظاهر آن به چشم می خورد ، لیکن دارای تنوع زیادی در طعم است که همین موضوع سبب می شود بدنبال برند خاصی از تولیدات سالاد سزار باشیم. تکه های مرغ مورد استفاده و نوع گریل آن، طعم نان های تست بکار رفته، استفاده از پنیر مناسب و تازگی و حجم پنیر، طراوت و مرغوبیت سبزیجات بکار رفته در این سالاد ، از عوامل تاثیر گذار در انتخاب است.، راز بکار رفته در تولید سس مخصوص این سالاد که هر سر آشپزی دستور تهیه منحصر به فرد خود را علاوه بر وفاداری به دستور اولیه و اصلی، در آن اعمال میکند، از طرف دیگر، سبب می شوند که ذائقه های مختلف بدنبال طعم متفاوت و بهتری از این نوع سالاد باشند.

مواد لازم جهت تهیه سالاد سزار (Caeser Salad)

  • کاهو پیچ
  • تکه هایی از فیله مرغ یا میگوی گریل شده
  • نان تست طعم دار
  • پنیر پارمزان
  • روغن زیتون بکر
  • سیر
  • آبلیموی تازه
  • تخم مرغ
  • سرکه سفید
  • سس ورستر شایر
  • نمک و فلفل سیاه

تولید و فروش سالاد سزار

طرز تهیه سالاد سزار اصل ایتالیایی

طرز تهیه سالاد سزار به روش ایتالیایی که اصلی ترین دستور العمل این سالاد مغذی و خوشمزه است به قرار زیر است:

  1. قسمت های تازه و سالم کاهو را انتخاب کرده خوب شسته و خشک کنید. سپس آنها رادر اندازه های یکنواخت خرد نمایید.
  2. فیله سینه مرغ را که از قبل به قطعات یکسانی خرد کرده و گریل شده بر روی آن قرار دهید. در مناطق مختلف جغرافیایی از ماهی دودی یا میگو ( مناطق ساحلی) و یا بیکن (مناطق غربی) استفاده می کنند.
  3. پنیر پارمزان را رنده کرده و بروی مواد قبلی بریزید.
  4. دور نان تست را گرفته و قسمتهای سفید و اسفنجی آن را به قطعات کوچک یک سانتی تقسیم کنید. سپس آنها را در تابه نچسبی که آغشته به روغن و سیر کوبیده است با حرارت ملایم تفت می دهیم.
  5. برای غنی تر کردن و مزه دار کردن بیشتر آن می توان، بسته به ذائقه افراد مواد دیگری نیز به آن افزود. ولی دستور اصلی تهیه سالاد سزار ایتالیایی شامل موارد بالا است.

 طرز تهیه سس سالاد سزار

آب لیمو، تخم مرغ ( حدود یک دقیقه آب پز شده )، سرکه سفید، سس ورستر شایر، نمک و فلفل را غذا ساز ریخته و پنج دقیقه آنرا مخلوط نمایید. سپس به آرامی روغن زیتون را به آن اضافه می کنیم تا حالت مایونزی به خود بگیرد. البته برای تهیه سس سالاد سزار دستورات دیگری نیز وجود دارد که می توان بر اساس سلیقه و مزاج فردی و طعم سس، آن را انتخاب نمود.

 

تولید و فروش سالاد سزار

 

خوردن سالاد سزار به چه گروههایی توصیه می شود

گروههای بسیاری از افراد در رژیم های مختلف غذایی و سلایق متفاوت طعم بی نظیر این سالاد را می پسندند. سالاد سزار ترکیب بسیار عالی از گروههای چهار گانه مواد غذایی یعنی نشاسته و قتد ها، پروتئین، ویتامین و چربی هاست. ارزش غذایی سالاد به گونه ای است که در هر موقعیت و به هر منظوری می توان از آن بهرمند شد.

کسانیکه سالاد را به منظور تناسب اندام و لاغری مصرف می کنند، سالاد سزار بهترین گزینه و جایگزین غذای اصلی است. افرادی که سالاد جزء رژیم غذایی برنامه های فیتنس آنها جهت عضله سازی است، باز هم سالاد سزار نقش مکمل را بخوبی در این برنامه غذایی ایفا می کند. در دوران بارداری و نیاز بیشتر بدن برای صرف وعده های غذایی سبک و بهرمندی از خواص انواع سالاد، سالاد سزار یکبار دیگر خودنمایی میکند. همچنین برای کودکان جهت بهرمندی از انواع گروههای غذایی در یک وعده حین مراحل رشد، استفاده از سالاد سزار بهترین انتخاب است.

 

تولید و فروش سالاد سزار

تولید و فروش سالاد سزار بسته بندی

آماده سازی سالاد سزار، علیرغم تنوع نسبتا کم مواد اولیه، زمانبر است. ممکن است فراهم کردن مرغ گریل شده یا تهیه سس و پنیر و طعم دار کردن نان تست برای همگان میسر نباشد. اما طعم بی نظیر این سالاد خوشمزه سبب می شود که هر چند وقت یکبار به سراغ آن برویم. از این رو بدنبال استقبال بی نظیر افراد برای مصرف انواع سالاد بویژه سالاد سزار، تولید و فروش سالاد سزار بسته بندی در حجم بسیار بالایی آغاز شد. بطوریکه امروزه بسیاری از صاحبان مشاغل در زمینه فروش و عرضه انواع سالاد، از نوع بسته بندی شده و آماده مصرف آن استفاده می کنند. عرضه سالاد اسفناج، سالاد یونانی بسته بندی، انواع سالاد فصل، سالاد کلم آماده مصرف و تولید سبزی خوردن بسته بندی شده بصورت تکنفره و دیسی و بسیاری موارد دیگر از این قبیل است.

تولید انواع سالاد سزار بسته بندی شده در حجم و وزن های متفاوتی انجام می شود. اما استفاده از مواد اولیه مرغوب در سر فصل کار قرار دارد. این مجموعه با استفاده از تجهیزات تمام اتو ماتیک در خط تولید، علاوه بر بالا بردن ظرفیت تولید، به رعایت اصول بهداشتی و حفظ ارزش های غذایی انواع سالاد و محصولات خود اهمیت ویژه ای می دهد.

فرایند تولید با انجام آزمایشات کنترل کیفی، به لحاظ اطمینان از سلامت محصول و عدم آلودگی به پایان می رسد. بسته بندی انواع سالاد سزار در ظروف مخصوصی که دارای دیواره هایی جهت جدا سازی اقلام مختلف سالاد است انجام شده و با تزریق اتمسفر اطلاح شده وکیوم می گردد. سس مخصوص این سالاد نیز در ظرف جداگانه ای داخل ظرف اصلی سالاد قرار گرفته است. فروش و پخش محصولات به تهران و سایر نقاط با هر حجم از سفارش امکان پذیر است.

 

تولید و فروش سالاد سزار

ویژگی های فروش سالاد سزار رستورانی

کلیه محصولات دارای علامت استاندارد غذایی، مجوز بهره برداری و برچسب تاریخ تولید و انقضا هستند. توجه و رعایت شرایط و دمای نگهداری مندرج بر روی بسته بندی دارای اهمیت زیادی است. فروش و پخش انواع سالاد بسته بندی به ساده ترین و راحت ترین روش از این مجموعه امکان پذیر است. جهت حفظ زنجیره سرما حین پخش انواع محصولات، کلیه محصولات با ماشین های مجهز به سردخانه حمل می شود. شما می توانید از مناسب ترین قیمت انواع سالاد آماده مصرف و بسته بندی شده برخوردار شوید.

 

 

 

 

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات