تولید و فروش سالاد

تولید و فروش سالاد فصل تکنفره بسته بندی رستورانی

سالاد فصل تکنفره بسته بندی آسانترین و مطمین ترین راه برای سرو سالادی با کیفیت و کاملا بهداشتی در هر مکان و مراسمی است. اگر هنوز برای سرو سالاد فصل مشکل دارید و یا همچنان درگیر خرید مواد اولیه و تولید روزانه سالاد فصل برای رستوران و مجموعه تهیه غذای خود هستید.  با خرید انواع سالاد های آماده و بسته بندی شده کارخانه ای خیال خود را از بابت سلامت و کیفیت چنین محصولی راحت کنید. همچنین سرو و نگهداری این قبیل سالاد ها در یخچال و یا سردخانه با توجه به نوع بسته بندی آن با سهولت بیشتری انجام می پذیرد. سالاد های فصل در گرماژ های متفاوت بصورت تکنفره و دیسی قابل عرضه هستند که براحتی می توان با دادن سفارش از تولید روزانه آنها برخوردار بود. انجام اینکار را به نیروهای متخصص و متعهد ما بسپارید.

 تولید سالاد فصل  تکنفره بسته بندی

این سالاد ها که معمولا به سفارش مشتریان به طور روزانه تولید می گردد، دارای وزن ها و غالب های متعددی است. از رایجترین اوزان این قبیل سالادها  بصورت تکنفره می توان به انواع زیر اشاره نمود.

  • ۸۰ گرمی
  • ۱۰۰ گرمی
  • ۱۳۰ گرمی
  • ۱۵۰گرمی
  • ۱۸۰ گرمی
  • ۲۰۰ گرمی
  • ۲۵۰ گرمی

این کارخانه با دارا بودن مجهزترین دستگاهها و ماشین آلات ضمن بهرمندی از با کیفیت ترین مواد اولیه، امکان بسته بندی سالاد را در ظروف کوچک لیوانی ویژه بیمارستانها و خطوط حمل نقل زمینی و هوایی و نیز ظروف بزرگتر ویژه مراسم و یا فست فودی های خاص را دارد. مشاورین ما ضمن اخذ سفارش از مشتریان بهترین ظرف و وزن تولید انواع سالاد بسته بندی را با توجه به ظرفیت فضای میزبانی و مراسم متقاضیان محترم معرفی و پیشنهاد می نمایند.

 

فروش و پخش سالاد فصل

این مجموعه امکان دسترسی و ارتباط با کارشناسان فروش را برای مشتریان محترم در تمامی ساعات روز فراهم آورده است. این سفارشات بلافاصله پس از اخذ در اختیار واحد تولید قرار گرفته و در برنامه تولید روزانه مطابق با زمان مقرر شده توسط مشتری نسبت به تولید آن اقدام می گردد. واحد پویای پخش این مجموعه نیز بر اساس برنامه اعلام شده با رعایت زنجیره سرما نسبت به ارسال و تحویل سفارشات در هر نقطه از تهران و شهرهای بزرگ کشور اقدام می نمایند.

 

سالاد فصل بسته بندی شده

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات