صادرات انواع کاهو و کلم

تولید و فروش سالاد کاهو بسته بندی ویژه صادرات

کاهو بسته بندی ویژه صادرات از مرغوبترین نوع کاهو بصورت بوته ای، سورت شده و یا خرد شده می باشد. بسته بندی انواع مواد غذایی ویژگی های خاصی را می طلبد. این بسته بندی باید به گونه ای باشد که علاوه بر حفظ ارزشهای غذایی محصول، دارای گواهینامه های بهداشتی و بهره برداری بوده و در عین حال چشم نواز نیز باشد. در امر صادرات این مهم نیازمند دقت نظر و تجربه بیشتری است چرا که محصول نهایی باید بتواند در رقابت بین المللی هم جایگاه مناسبی بدست آورد، تا در این رقابت سنگین و بزرگ از همتایان خود باز نماند.

کاهو بسته بندی ویژه صادرات

شرایط و اهمیت صادرات سبزیجات

خوشبختانه اقلیم ایران به گونه ای است که بسیاری از سبزیجات در فصول مختلف سال در چهار گوشه این کشور قابل کشت و برداشت هستند. از این رو براحتی می توان نیاز داخل را تامین و به صادرات این قبیل محصولات به سایر کشورها اقدام نمود. کشورهای بسیاری بدلیل عدم حاصلخیزی خاک، کمبود آب یا آفتاب و حتی سرما و گرمای بیش از حد قادر به  تامین سبزیجات مورد نیاز خود نبوده وکشت و برداشت محصولات در این کشورها با محدودیتی هایی مواجه است. اما صادرات سبزیجات مانند سایر مواد غذایی نیازمند حصول شرایطی است که آگاهی از آنها می تواند در مدیریت هزینه های صادرات و بقا در بازار جهانی کمک شایانی نماید. از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • نوع محصول
  • نیاز سنجی بازار هدف
  • بعد مسافت
  • روش ارسال
  • نحوه بسته بندی و بهرمندی از تکنولوژی نانو جهت حفظ ارزش غذایی کاهو و سایر سبزیجات و افزایش ماندگاری آن
  • آگاهی از قوانین گمرکی کشور مقصد
  • اخذ مجوزهای لازم جهت تایید سلامت و عدم آلودگی محصول از مراجع ذیصلاح
  • توجه به وزن محصولات و بسته بندی
  • توجه به شکل ظاهری ظرف و قالب های بسته بندی بویژه برای ورود به فروشگاههای زنجیره ای در کشور مقصد
  • رعایت زنجیره سرما از زمان بسته بندی تا رسیدن به مقصد

کاهو بسته بندی ویژه صادرات

کاهو بسته بندی ویژه صادرات

کاهو دارای انواع مختلفی است اما دو نوع آیسبرگ ( کاهوی سالادی) و رومانو ( کاهوی رسمی) بیشترین تقاضا را برای صادرات دارند. باید توجه داشت که پس از برداشت و بسته بندی باید دمای انواع کاهو در محیط سردخانه به حد اقل ممکن رسیده و سپس اقدام به بارگیری و ارسال نمود. حفظ این دما حین ارسال نیز سبب ماندگاری هرچه بهتر محصول خواهد بود. توجه به وزن بسته بندی از دیگر مواردی است که می بایست مورد توجه قرار گیرد که بهتر است درباره کاهو از ۸ کیلو گرم تجاوز نکند و از ارسال کاهو بصورت فله اجتناب شود. زیرا می تواند سبب دور ریز بیش از ۲۰% از محصول در مقصد شود.

ارسال کاهو با بسته بندی های سنگین که اغلب جهت کاهش هزینه حمل و نقل انجام می شود نیز یکی دیگر از اشتباهات رایج در صادرات کاهو بشمار می رود. بسته بندی های سنگین سبب فشار بر کاهو و خفگی آن می شود. این موضوع سرعت خراب شدن کاهو را تسریع کرده و گاهی دور ریز کاهو در کشور مقصد به بیش از ۵۰% می رسد. بهترین بسته بندی برای کاهوی آیسبرگ قرار دادن یک ردیف کاهو و با توجه به وزن آنها حدود ۸ تا ۱۰ عدد در هر سبد است، بطوریکه وزن آن ۶ کیلو گرم شود. برای کاهوی رومانو قرار دادن دو ردیف در هر سبد و رساندن وزن آن تا ۸ کیلو گرم مطلوب ترین روش بسته بندی است.

 

کاهو بسته بندی ویژه صادرات

هزینه کمتر یا ماندگاری بیشتر

بر اساس قوانین گمرکی در بسیاری از کشورها می بایست هزینه ترخیص دور ریز در گمرک پرداخت شده و در مقصد آن را دفن نمود. توجه به این نکات آنجایی مهم قلمداد می شوند که می توان با در نظر گرفتن آنها  و نحوه صحیح بسته بندی، ارسال و کنترل وزن مناسب جهت بارگیری، در هزینه های صادرات مدیریت بهتر و اصولی تری اعمال نمود. همچنین باید توجه داشت که بر اساس قراردادهای جدید بخصوص در فروشگاههای زنجیره ای بسیاری از کشورها مسولیت ماندگاری و خرابی زودتر از موعد محصولات متوجه فروشنده است و اگر اتفاق بیافتد محصول به فروشنده عودت داده می شود. همچنین در صورت تکرار، ثبت سفارش قطع و اعتبار برند از بین می رود. بنابراین می توان با رعایت این نکات پس از ورود به بازار بین المللی نسبت به بقای آن نیز امیدوار بود.

 

تامین نیاز داخلی و صادرات محصولات خوشه سبز سلامت

بهرمندی از دانش روز و سالها تجربه به همراه استفاده از دستگاههای مجهز تمام توماتیک در زمینه آماده سازی، شستشوی چند مرحله ای، ضدعفونی با گاز ازن بجای کلر یا پرسیدین، و در اختیار گرفتن به روز ترین تکنولوزی بسته بندی سبزیجات که شامل استفاده از اتمسفر اصلاح شده یا MAP میباشد، شرکت خوشه سبز سلامت را بر آن داشت تا با در نظر گرفتن این مهم در حرکتی نوین و بی نظیر اقدام به تولید انواع کاهو، کلم، هویج و سایر سبزیجات مخصوص سالاد بصورت کیسه ای نماید.

این مجموعه در جهت تکریم مشتریان داخلی و خارجی خود و در راستای اهداف شرکت ، همواره بهترین و مرغوبترین سبزیجات و مواد اولیه را بکار می گیرد. انواع سالاد اعم از سالاد فصل، سالاد سزار و سالاد کلم، سالاد شیرازی، سالاد یونانی و غیره و نیز سبزی خوردن ، سبزیجات خورشتی، آشی و بسیاری دیگر از سبزیجات و صیفی جات بصورت خرد شده در قالب های تکنفره و کیلیویی در لیست اقلام تولیدی این شرکت به چشم می خورد. این محصولات با دارا بودن بسته بندی بسیار شکیل و درج جدول ارزش غذایی محصول، و دارا بودن تمامی استانداردهای لازم اکنون وارد بازار جهانی شده است. خوشبختانه ظرفیت تولید این مجموعه به گونه ای است که علاوه برتامین نیاز کشور می تواند پاسخگوی متقاضیان محترم سایر کشورها نیز باشد.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات