فروش سالاد یونانی

تولید و فروش سالاد یونانی بسته بندی شده رستورانی

تولید و فروش سالاد یونانی، بدلیل استفاده از دستورالعمل بین المللی تهیه سالاد یونانی و سس مخصوص آن و نیز بکار بردن سبزیجات و مواد اولیه تازه و مرغوب، تولید و بسته بندی با بهره گیری از دانش و تکنولوژی روز دنیا در زمینه تجهیزات و ماشین آلات تمام اتوماتیک، محصولات این شرکت را متمایز نموده و رشد آن رو به فزونی است. حجم بالای تقاضای مشتریان از سوی فست فودها، بوفه ها، رستوران، هتل  و سوپرمارکت ها به جهت رضایت از قیمت مناسب و کیفیت و طعم بی نظیر آن بخوبی بیانگر توفیقی است که این مجموعه در راستای اهداف خود که همانا تولید محصولی مغذی و سالم در جهت افزایش سلامت جامعه می باشد حاصل نموده است.

 

تولید و فروش سالاد یونانی

روند روبه رشد تولید و فروش سالاد یونانی

سالاد یونانی و طعم دلچسب سس مخصوص آن بر روی کاهو های فرانسوی، پنیر و سایر اقلام این سالاد طعمی است که بدون شک در حافظه ذائقه ها می ماند. این سالاد نسبتا جدید امروزه در بسته بندی های شکیل در خط تولید بسیاری از کارخانجات معتبر دیده می شود و می توان با ارایه سفارش از تولیدات به روز و با اطمینان از سلامت و بهداشت از این محصول بهره مند شد. بطور حتم اگر تنها یکبار سالاد یونانی در منوی غذایی شما قرار گیرد تا مدتها سراغ این سالاد خوش طعم را خواهید گرفت.

این سالاد که دارای ترکیبات پروتئینی، سبزیجات، روغن و نشاسته است براحتی در هر رژیم غذایی جای می گیرد. بطوریکه می توان هم بعنوان غذای اصلی و هم مکمل آن بهرمند شد. طعم های مختلفی که حین تناول و در ترکیب با سس آن احساس می شود، مجموعه ای از احساس تازگی و سلامت را در افراد ایجاد می نماید. از این رو سالاد یونانی بسته بندی شده در بوفه های مدارس، باشگاهها، فست فود، مجالس، هتل، سوپر مارکت و اماکن بسیاری دارای طرفداران زیادی است که با پیشنهاد به سایرین سبب افزایش تقاضا برای تولید و فروش سالاد یونانی می شود.

 

تولید و فروش سالاد یونانی

افزایش فروش و بقای برند انواع سالاد بسته بندی

این سالاد بی رقیب در طعم، مزه و متنوع در رنگ، دارای سس مخصوصی است که مکمل خوشمزگی آن و در واقع راز سر آشپزهای بزرگ است. توجه به نکاتی می تواند سبب تمایز و بقای سالاد های مشابه در برند های مختلف گردد. در زیر به برخی از این نکات اشاره می شود:

  • استفاده از دستور العمل صحیح تهیه هر یک از سالادها
  • استفاده از مواد اولیه تازه و مرغوب
  • تولید روز
  • قرار دادن سس متناسب با سالاد با توجه به دستور تهیه متناسب با رستورانهای بین المللی
  • عدم جایگزینی اقلام سالاد با ترکیبات مشابه ( بعنوان مثال گاهی بجای کاهوی فرانسوی از کاهوی پیچ جهت کاهش قیمت استفاده می شود)
  • ایجاد تنوع در ظروف بسته بندی
  • بسته بندی مناسب
  • قراردادن محصول در دمای مناسب جهت حفظ ارزش غذایی و ماندگاری سالاد
  • قیمت مناسب

 

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات