تولید و پخش سالاد میوه تکنفره و دیسی

تولید و پخش سالاد میوه بصورت بسته بندی شده و آماده مصرف، با استفاده از مرغوبترین میوه های فصل بصورت تکنفره و دیسی در دستور کار کارخانه تولید سالاد و سیستم پخش آن قرار دارد.

 

تولید و پخش سالاد میوه

روند تولید و پخش سالاد میوه

روند و خط تولید سالاد میوه در کارخانه های تولید سالاد همچون سایر انواع سالاد، کاملا مکانیزه و با استفاده از دستگاههای تمام اتوماتیک انجام می شود. طرز تهیه سالاد میوه و پروسه تولید آن در این کارخانه به شرح زیر می باشد:

انتخاب مواد اولیه

انتخاب میوه بر اساس فصل و فراوانی آن انجام می پذیرد. دقت در مرغوبیت انواع میوه بکار رفته در سالاد از مهمترین بخش تهیه این سالاد است.

مراحل شستشو و ضد عفونی

شستشو و ضد عفونی میوه های مانند سایر انواع سبزیجات در سالاد های مختلف نظیر انواع سالاد فصل، سالاد اسفناج، سالاد سزار اصل، سالاد شیرازی، سالاد یونانی بسته بندی و سالاد کلم آماده مصرف در وانهای شستشو و با تزریق ازن انجام شده و مراحل شستشو کامل می شود.

آبگیری و خشک کردن

آب ناشی از شستشوی میوه وسبزیجات توسط دستگاه اتوماتیک خشک می شود.

جدا سازی پوست و خرد کردن

میوه ها پس از ورود به این قسمت چنانچه نیاز باشد، توسط دستگاه پوست کن تمام اتوماتیک بسرعت آماده می شوند. خرد کردن میوه ها توسط دستگاه خرد کردن و کاتر هایی با تیغه تیز تمام استیل، انجام می پذیرد. به این ترتیب مانع آسیب بافت میوه شده و از له شدن آن جلوگیری میکند.

بسته بندی

دستگاه بسته بندی سالاد با وکیوم کردن و تزریق همزمان اتمسفر اصلاح شده به منظور جلوگیری از فساد میوه و ماندگاری بیشتر محصول و حفظ ویتامینهای آن، فرآیند تولید را به پایان می رساند.

آزمایشگاه و کنترل کیفیت

آزمایشات کنترل کیفی و تایید سلامت و عدم آلودگی سالاد میوه در لابراتورهای مجهز کارخانه و توسط کارشناسان مجرب انجام شده و محصول نهایی به منظور پخش و توزیع وارد سرد خانه می شود.

پخش سالاد میوه

مراحل توزیع و عرضه انواع سالاد آماده نیز مشابه موازینی که در پخش تمامی سالاد ها در نظر گرفته می شود توسط ماشین های یخچال دار انجام می شود. توجه به دمای مطلوب جهت حفظ و نگهداری سالاد میوه باید از لحظه تولید تا زمان پخش و رسیدن به دست مشتری رعایت شود.

 

تولید و پخش سالاد میوه

انواع سالاد میوه

سالاد های میوه را بر اساس شاخصه های مختلفی دسته بندی می کنند. اما سفارش مشتری و فراوانی میوه ها و تناسب آن با فصل و موقعیت جغرافیایی در تولید هر یک از آنها تاثیر گذار است. سالاد میوه زمستانی مثل سالاد انار یا سالاد میوه تابستانی مانند ترکیبی از توت فرنگی، هندوانه، ملون، زردآلو، شلیل و غیره از جمله مواردی است که می توان بدان اشاره نمود.

انتخاب میوه و قیمت گذاری در سالاد های بسته بندی

سالادهای میوه بسته بندی شده بر اساس شاخصه هایی  تولید و تعیین قیمت می شوند که مهمترین آن ها به قرار زیر است:

  • بر اساس وزن
  • تکنفره یا دیسی
  • تک میوه یا چند میوه

سالاد های میوه را می توان با ماست چکیده و یا خامه بعنوان سس میل کرد.

مزیت سالاد میوه بسته بندی شده

استفاده از سالاد های میوه امر پذیرایی را راحت و شایسته تر می کند. مراسمی مثل جشن تولد، جلسات رسمی شرکتها و ادارات، نمایشگاهها و هر مراسم دیگری که در آن امکان قرار دادن میز پذیرایی و اردور نباشد، سالاد میوه بسته بندی بهترین گزینه است.

رعایت اصول بهداشتی در تولید این سالاد از دیگر مزیت های این سالاد خوشمزه است. قیمت سالاد میوه آماده مصرف با توجه به تنوع و مرغوبیت میوه ها در مقایسه با قرار دادن میوه کامل در ظروف پذیرایی بسیار مقرون به صرفه است.

در عین حال میزبانی هر نوع مراسمی با استفاده از سالاد های میوه بسته بندی شده منحصر به فرد تر و خلاقانه تر خواهد بود.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات