تولید و پخش سبزی خوردن تکنفره

تولید و پخش سبزی خوردن تکنفره و دیسی

تولید و پخش سبزی خوردن تکنفره و سبزی خوردن دیسی بصورت پاک شده، شسته، ضد عفونی و بسته بندی شده توسط کارخانجات تولید سالاد و سبزیجات بسیار مورد توجه است. قیمت این قبیل سبزیجات بسیار مقرون به صرفه تر از خرید فله آن است.

سبزی خوردن دارای ترکیباتی است که معمولا گاهی بر اساس فصل و تقاضای مشتری به آن مواردی را اضافه یا کم می کنند.

ترکیبات اصلی سبزی خوردن

  • تره
  • شاهی
  • ریحان
  • ترخان
  • پیازچه
  • تربچه نقلی
  • جعفری

تولید و پخش سبزی خوردن تکنفره

روند تولید سبزی خوردن تکنفره و دیسی بسته بندی

روند تولید سبزی خوردن بسته بندی  نظیر روند و خط تولید سالاد می باشد. یعنی اولین مرحله انتخاب تازه ترین و مرغوب ترین نوع مواد اولیه است. حفظ ارزش غذایی سالاد و سبزیجات و همچنین طراوت و شادابی محصول و  در کل پروسه تولید و پخش آن همواره مورد توجه قرار دارد.

جداسازی زوائد

پس از ورود سبزیجات مرغوب به خط تولید، زواید سبزیجات مثل برگها و ساقه های اضافه و یا آسیب دیده جدا سازی می شود.

مراحل شستشو و ضد عفونی

مراحل شستشو درون وانهای تمام اتو ماتیک از جنس استیل انجام می شود. این مرحله از گل و خاک و حشره گیری آغاز شده و با انگل زدایی و ضد عفونی با گاز ازن و  آبکشی نهایی به پایان می رسد. این دستگاهها دارای نوار نقاله آبگیری هستند که در هر مرحله برای وردو به قسمت بعد آب اضافه آنها گرفته می شود. شستشو با استفاده از سیستم پیشرفته گردش آب و با تزریق حباب انجام می شود.

خشک کردن سبزیجات

به منظور گرفتن آب ناشی از شستشو سبزیجات وارد دستگاه خشک کن می شوند. سرعت چرخش این دستگاه که دارای صفحه مشبکی جهت خروج آب است بسیار بالا بوده و در مدت کوتاهی این پروسه به پایان می رسد.

بسته بندی و برچسب

سبزیجات پس از تعیین وزن جهت بسته بندی یکنفره و دیسی توسط نوار نقاله وارد ظروف مخصوص شده و سیل وکیوم می شوند. بسته بندی سالاد و سبزیجات اغلب جهت ماندگاری بهتر و حفظ ویتامینها و خواص آنها با تزریق اتمسفر اصلاح شده (MAP) انجام می شود.

بر روی لفاف این ظروف جدول ارزش غذایی، نام برند و نشانی کارخانه تولیدی، تاریخ تولید و انقضا، شرایط نگهداری و علامت های تاییدیه بهداشت و صنایع غذایی قرار دارد.

پخش سبزی خوردن

رعایت دمای مناسب جهت نگهداری انواع سالاد آماده مصرف و سبزیجات به منظور حفظ کیفیت و طراوت آنها بسیار مهم است. معمولا دمای مناسب نگهداری آنها بر روی محصول قید شده است. این دما باید بطور پیوسته از زمان تولید تا رسیدن به دست مشتری حین حمل و فروش در فروشگاهها نیز رعایت شود. از این رو این مجموعه کلیه محصولات خود را با ماشین های مجهز به سردخانه و دمای قابل کنترل ارسال و پخش می نماید.

فروش بهترین سبزی خوردن تازه و بسته بندی و نیز صادرات آن به کشورهای همسایه، غرب آسیا، بالکان و اروپا از جمله خدماتی است که توانسته ایم در کنار تولید، توزیع و پخش انواع سالاد و سبزی خوردن بسته بندی شده و آماده مصرف در بازار داخلی با موفقیت در رزومه کاری خود داشته باشیم.

 

 

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات