تولید کننده سالاد فصل یک نفره

تولید سالاد فصل در قالب یک نفره و دیسی دارای اوزان مختلفی است. همچنین به ترکیبات اصلی سالاد فصل می توان مواردی چون ذرت، زیتون و یا کلم نیز بر اساس تقاضای مشتری افزود. برترین در کیفیت، مناسب ترین در قیمت و برخورداری از نشان استاندارد، از مشخصه های محصولات شرکت خوشه سبز سلامت است.

 

تولید سالاد فصل

مزیت استفاده از تولید سالاد فصل صنعتی

سالاد فصل از آن دسته سالادهایی است که مرز نمی شناسد و در هر جای دنیا می توان آن را تهیه نمود. طراوت و تازگی برگهای کاهو، خنکی خیار و گوجه و همراهی هویج رنده شده در آن مکمل ارزش غذایی سالاد می باشد. فیبر بالا و کالری کم این سالاد در کنار تامین ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز بدن از طریق سبزیجات تازه در سالاد فصل، سبب شده که این سالاد جایگاه خوبی در تمام رژیم های غذایی داشته باشد. طعم و تردی سبزیجات سالاد فصل آنرا به یک پیش غذای مناسب یا حتی در مواردی جایگزین مناسبی برای وعده شام نموده است. از این سالاد می توان در کنار تمام غذاهای ایرانی و فرنگی استفاده نمود.

مواد اولیه این سالاد تقریبا در اکثر نقاط دنیا در دسترس هستند. اما نکته حائز اهمیت در تهیه سالاد فصل نحوه شستشو و ضدعفونی سبزیجات و آماده سازی آن است. این کار اغلب در حجم و تعداد بالا و یا در مواردی که مانند رستورانها نیازمند تولید روزانه آن هستیم، دشوار و گاهی غیر ممکن است. از این رو افراد ترجیح می دهند که از سالاد فصل آماده و بسته بندی شده دارای نشان استاندارد استفاده نمایند. سفارش تولید سالاد فصل و سایر انواع سالاد بسته بندی شده به کارخانجات معتبر، چندین حسن دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

  • عدم نیاز به خرید روزانه سبزیجات و صیفی جات تازه
  • عدم نیاز به  فضای مناسب و بهداشتی جهت شستشو و آماده سازی سالاد
  • مرتفع شدن نیاز به استخدام سالاد زن
  • صرف جویی اقتصادی و زمان
  • ارائه سفارش تلفنی و دریافت در زمان و مکان درخواستی
  • بهرمندی از تنوع بالایی در ترکیبات، وزن و بسته بندی سالاد
  • مناسب بودن قیمت انواع سالاد بسته بندی
  • بهرمندی از محصولی با کیفیت مناسب و بهداشتی دارای نشان استاندارد
  • رضایت هر چه بیشتر مشتری و افزایش آنان
  • سرو و نگهداری آسان با توجه به نوع بسته بندی و ظرف انواع سالاد

تولید سالاد فصل

اوزان مختلف سالاد فصل

انواع سالاد بسته بندی شده و آماده مصرف با توجه به ترکیبات آن دارای ظرف، وزن و بسته بندی مخصوص هستند. تولید و فروش سالاد فصل، بصورت تکنفره یا دیسی انجام می شود. همچنین علاوه بر کاهو پیچ، گوجه گیلاسی، حلقه های خیار و هویج رنده شده، این قابلیت وجود دارد که بتوان در آن از ذرت، زیتون و کلم خرد شده نیز استفاده نمود. افزودن هر یک از این اقلام بر روی وزن آن تاثیر گذار هستند.

برخی از متقاضیان با توجه به مکان پذیرایی نیازمند ظرف خاصی جهت بسته بندی سالاد می باشند. بعنوان مثال در خطوط هواپیمایی به دلیل محدودیت مکانی، عموما ظروف لیوانی یا گرد با ارتفاع کوتاه پیشنهاد می شود. لیکن در بسیاری از هتل ها یا فست فودی ها از سالاد شاید بعنوان یک وعده غذایی استفاده شود به همین دلیل نیاز به وزن بیشتری از سالاد و ظرف بزرگتری جهت بسته بندی می باشد. به همین دلیل وزن تکنفره سالاد فصل از ۸۰ گرم آغاز و تا ۲۸۰ گرم متغیر است.

 

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات