خرید انواع سالاد خارجی خوشمزه

انواع سالاد خارجی بالاخص در رستوران، هتل و فست فود طرفداران زیادی دارد. برخی از افراد تنها به بهانه خرید سالاد به چنین اماکنی مراجعه می کنند. از این جهت غنی بودن منوی سالاد و کیفیت آنها نقش موثری در جذب مشتری و ایجاد انگیزه برای مراجعات بعدی آنها خواهد داشت.

 

انواع سالاد خارجی

منوی سالاد و انواع سالاد خارجی

امروزه به هر رستوران و مراکز عرضه غذا که سر می زنیم لیستی از انواع غذاها و سالاد ها را پیش رویمان قرار می دهند. برخی از این غذاها و سالادها دارای نام های عجیب و غریبی هستند. بسیاری از افراد تمایل زیادی به آشنایی با انواع طعم های مختلف و منحصر به فرد دارند. برخی از افراد نیز با توجه به تجارب قبلی خود در زمینه تست غذا و یا سالاد در رستوران های بین المللی و یا کشور بخصوصی یکی از انواع سالادهای موجود در منوی رستوران را انتخاب کرده و منتظر هستند تا با ترکیب جدیدی از طعم ها و سبزیجات مختلف روبه رو شوند. اما در کمال شگفتی تنها دیزاین متفاوتی از یک سالاد متدوال را مشاهده می کنند. بعنوان مثال کاهوی پیچ را در ابعاد بزرگی بصورت ظرف برش داده و با قرار دادن چند حلقه خیار و گوجه و بعضا هویچ همان سالاد فصل را با نامی عجیب و قیمتی عجیب تر آنرا عرضه می نمایند.

باید توجه داشت که دانش افراد نسبت به فرهنگ غذایی کشورهای مختلف بدلیل سفرهای خارجی، دسترسی به اینترنت و فضای مجازی و نیز حضور رستورانهای بین المللی در کشور افزایش یافته و نمی توان تنها با تعویض نام و شکل ظاهری سالاد انتظار رضایت از مشتری داشت. سس بسیاری از انواع سالاد منحصر به فرد بوده و می بایست با توجه به سبزیجات و ترکیبات مختلف موجود در سالاد تهیه شود. از این رو استفاده از تجربیات سرآشپز های حرفه ای در این زمینه حائز اهمیت است. تازگی و کیفیت مواد نیز در کنار ظرف و نوع سرو سالاد هم شایان توجه است. از جمله متداولترین و پر مصرف ترین سالاد ها ی خارجی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سالاد سزار اصل ایتالیایی
  • سالاد یونانی
  • سالاد تایلندی
  • سالاد مکزیکی
  • سالاد اسفناج
  • سالاد گرین هاسک
  • سالاد اندونزی
  • سالاد استوایی

انواع سالاد خارجی

خرید انواع سالاد بسته بندی شده

آماده نمودن و دسترسی به انواع ترکیبات بویژه سبزجات سالاد، شاید برای بسیاری از افراد و حتی صاحبان مشاغل تهیه غذا و سالاد، میسر و یا مقرون به صرفه نباشد. بهر حال سالاد از جمله غذاهایی است که می بایست بصورت روزانه تولید شده و تازه بودن آن اولین موردی است که مورد انتظار هر فردی است. در همین راستا خوشبختانه بسیاری از کارخانجات تولید سالاد دست به کار تهیه و تولید انواع سالاد ایرانی و خارجی شده اند که امروزه در بازار انواع مختلفی از آنها را با برندهای گوناگون مشاهده می کنیم.

مجموعه خوشه سبز سلامت با امکان وارد نمودن انواع سبزیجات خارجی و یا بذر آنها و پرورش بذر در محیط گلخانه، موجبات دسترسی به انواع سبزیجات تازه و با کیفیت را برای محصولات خود فراهم نموده است. محصولات این شرکت همگی در محیط کارخانه و با استفاده از آخرین و به روز ترین تجهیزات و ماشین آلات تمام اتوماتیک و زیر نظر شف و سرآشپزهای بین المللی و کارشناسان تغذیه تولید می گردد. این محصولات آزمایشات کنترل کیفی و آلودگی را در مجهز ترین لابراتور کارخانه تولید سالاد در ایران در همان کارخانه سپری نموده و نشان استاندارد و سیب سبز سلامت را دارا هستند. وزن و ظروف این سالاد متفاوت بوده و در بهترین بسته بندی جهت حفظ ارزش غذایی سالاد عرضه می گردند.

 

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات