خرید انواع سالاد یونانی اصل

خرید سالاد یونانی که با تبعیت از دستور و طرز تهیه اصلی آن آماده شده باشد،بدون شک بیشتر می تواند سبب جلب رضایت مشتریان شود. بسیاری از سالادها از جمله سالاد یونانی حاوی سبزیجات خاصی هستند. همچنین سس این سالاد ها بر اساس دستور العمل خاصی تهیه و تولید می شود که با طعم سبزیجات هم خوانی داشته و سبب تقویت طعم، مزه و حتی خواص آن می شود. ولی برخی افراد با تغییر دادن این سبزیجات و یا ترکیبات سس سبب می شوند مزه اصلی آنها تغییر کرده و با مزه اصلی سالاد در سطح رستوران های بین المللی فرق داشته باشد.

سالاد یونانی اصل (Greek Salad)

شرکت های بسیاری اقدام به تولید سالاد یونانی نموده اند. اما  برخی بجای استفاده از کاهوی فرانسوی از کاهوی سالادی و پیچ در ترکیبات سالاد استفاده می کنند. همچنین در انتخاب پنیر و سس این سالاد نیز از روش منحصر بفرد خود تبعیت می کنند. در واقع عدم دسترسی به مواد اولیه این سالاد و یا کاهش قیمت محصول نهایی که با این قبیل تغییرات بوجود می آید نیز در این میان سهم دارد. اما اگر بتوان سالاد یونانی را طبق دستورالعمل اصلی آن آماده و تهیه کرد، تجربه شگفت انگیزی از مزه را خواهیم داشت که بسادگی از حافظه ذائقه ها پاک نخواهد شد.

 

خرید انواع سالاد یونانی اصل

مواد اولیه سالاد یونانی

  • کاهو فرانسوی خرد شده
  • گردو
  • نان تست
  • گوجه گیلاسی
  • پنیر فتا
  • خیار
  • سس مخصوص

خرید سالاد یونانی بسته بندی

با خرید سالاد یونانی بسته بندی شده از کارخانجات معتبر تولید سالاد، می توان ضمن برخورداری از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه، از تولید روز، تازگی سالاد، بهداشتی بودن آن نیز بهرمند شد. این سالاد ها که زیر نظر کارشناسان حرفه ای و مجرب در زمینه تهیه انواع سالاد و سس تولید می شوند، دارای ترکیبات و مزه اصلی، منطبق با طرز تهیه آنها در سطح رستوران های بین المللی می باشند.

بهترین سالاد یونانی بسته بندی شده و آماده مصرف را می توان مستقیما و بدون واسطه از بزرگترین کارخانه تولید سالاد ایران تهیه نمود. با ایجاد ارتباط با کارشناسان این مجموعه می توانید از قیمت فروش سالاد یونانی آماده و نیز قیمت انواع سالاد بسته بندی شده در کنار تخفیفات خاصی که این واحد برای مشتریان خود در نظر دارد، مطلع شوید.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات