خرید عمده سالاد کاهو

خرید عمده سالاد بسته بندی شده تکنفره و دیسی می تواند در قیمت خرید آن تاثیر گذار باشد. بطور معمول شرکت های تولید کننده سالاد برای خرید های عمده بالاتر  از تعداد مشخصی، تخفیفات ویژه ای در نظر می گیرند. این تخفیفات در کنار کیفیت برتر محصولات، می تواند فرصت مناسبی را برای خریداران اعم از رستوران داران، صاحبان کترینگ های صنعتی، برگزار کنندگان مراسم و تشریفات و … ایجاد نماید.

 

خرید عمده سالاد کاهو

شرایط خرید عمده  انواع سالاد و سبزیجات بسته بندی شده

بطور معمول سفارش خرید عمده سالاد و سبزیجات بسته بندی می بایست حد اقل ۲۴ تا ۴۸ ساعت قبل از تاریخ ارسال، از طریق کارشناسان فروش، به واحد تولید ارائه شود. پس از ثبت سفارش و تولید سالاد بسته بندی، با توجه به الویت زمانی تحویل محصولات، پخش انواع سالاد بسته بندی و سبزیجات آماده مصرف آغاز و  با رعایت زنجیره سرد به مشتریان تحویل داده خواهد شد. از آنجاییکه کترینگ ها عموما تامین وعده های غذایی ارگان های دولتی و یا مراسم ها را بعهده دارند، با توجه به منوی غذایی از پیش تعیین شده بیشترین استقبال را  نسبت به خرید انواع سالاد و سبزیجات آماده مصرف و ثبت سفارش عمده آن می نمایند.

 

خرید عمده سالاد کاهو

پرفروش ترین سالاد بسته بندی

یکی از پر فروش ترین محصولات در حوزه سالاد و سبزیجات بسته بندی، سالاد فصل می باشد. سالاد فصل یا سالاد کاهو شامل ترکیبات اصلی: کاهو سالادی، خیار حلقه شده، گوجه گیلاسی و هویج رنده شده است. بر اساس سفارش مشتریان می توان به این سالاد ذرت، زیتون و کلم خرد شده نیز افزود. انواع سالاد فصل بصورت تکنفره یا دیسی در اوزان و قالب های مختلف تولید می شود.

قیمت تمام شده سالاد های بسته بندی و خرید آن از کارخانجات در مقایسه با تولید آن در رستوران ها و کارگاهها بسیار مقرون به صرفه تر است. از این گذشته نظارت بازرسان بهداشت و استقبال عمومی مصرف کنندگان در استفاده از محصولات دارای نشان استاندارد، یکی دیگر از دلایل خرید انواع سالاد و سبزی بصورت بسته بندی می باشد.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات