سفارش سالاد فصل

سفارش تولید سالاد فصل یک نفره بسته بندی

سفارش تولید سالاد فصل را یکی از پر تقاضاترین انواع سالاد و محصولات این شرکت است. مواد اولیه این سالاد کاملا تازه و مرغوب بوده و با استفاده از مجهزترین دستگاهها و ماشین آلات تمام اتوماتیک پروسه تولید و بسته بندی را سپری می نماید. محصولات این شرکت با نشان استاندارد و مناسب ترین قیمت عرضه می گردد. از این رو خوشبختانه افزایش رضایت متقاضیان از کیفیت و قیمت محصولات این کارخانه در کنار سهولت دسترسی به کارشناسان فروش و دریافت سفارش در زمان و مکان مقرر رو به فزونی است.

 

سفارش تولید سالاد فصل

وزن های متداول سالاد فصل یک نفره

سالاد فصل تکنفره دارای اوزان مختلفی است. این وزن با توجه به غذایی که سرو می شود، نوع مراسم و یا مکان سرو از سوی سفارش دهنده و یا پیشنهاد کارشناسان فروش تغییر می کند. مواد تشکیل دهنده انواع سالاد فصل شامل: کاهو پیچ، گوجه گیلاسی، خیار و هویج رنده شده است که گاهی بر اساس تقاضا و سفارش به آن ذرت و زیتون نیز افزوده می شود. به فراخور افزودن هر یک از این اقلام وزن کلی تعیین می شود. اوزان استاندارد برای سالاد فصل تکنفره در کارخانجات ۸۰، ۱۰۰، ۱۳۰، ۱۵۰، ۱۸۰ گرم است که البته در بعضی موارد از سالادهای ۲۲۰ گرمی و ۲۵۰ گرمی نیز بویژه در فست فود ها استفاده می شود.

در کنار همه انواع سالاد، سس قرار می گیرد که وزن آن در محاسبه وزن سالاد لحاظ نمی گردد. سس سالاد فصل می تواند بصورت تکنفره و خارج از بسته بندی قرار گیرد و یا در ظروفی که دارای جایگاه مخصوص جهت قرار دادن سس است بسته بندی شود.

 

سفارش تولید سالاد فصل

مناسب ترین بسته بندی سالاد فصل

سالاد فصل یکی از انواع سالاد بسته بندی است که علیرغم سادگی و در دسترس بودن ترکیبات آن، دارای حساسیت بالایی در تولید و بسته بندی می باشد. کاهو که اصلی ترین رکن این سالاد محسوب می گردد بسهولت امکان پزمردگی و زردی دارد. از این رو علاوه بر تمرکز و دقت بالا در امر شستشو و ضد عفونی ترکیبات این سالاد، آبگیری کامل و خرد کردن سریع سبزیجات این سالاد توسط کاترهای تیز و تمام استیل می تواند در حفظ ارزش غذایی سالاد و بافت ترکیبات آن موثر باشد. لیکن بهترین بسته بندی برای سالاد فصل وکیوم نمودن آن بهمراه تزریق اتمسفر اصلاح شده (MAP)  می باشد که نقش مهمی در افزایش ماندگاری سالاد خواهد داشت. همین طور می تواند مانع نفوذ هوا و انواع آلودگی به ظرف شده و تنفس کاهو را که پس از خرد شدن نیز ادامه دارد کنترل نموده و از ایجاد لکه های قهوه ای بر روی کاهو جلوگیری می کند.

با توجه به توضیحات ارائه شده بخوبی در میابیم که این روش تولید و بسته بندی جز در محیط کارخانه و برخورداری از دانش و تجهیزات بروز امکان پذیر نیست. از این رو توصیه می شود از خرید سالاد هایی که در ظروف یکبار مصرف و بدون پوشش وکیوم هستند اجتناب شود.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات