شرکت تولید سالاد سبزیجات رژیمی

تولید سالاد رژیمی با توجه به اهداف خاص رژیم افراد تهیه و آماده می گردد. از این رو براحتی می توان از انواع محصولات این شرکت که لیست بلند بالایی از انواع سالاد ها مانند: سالاد پروتئینه، سالاد سبز، سالاد یونانی بسته بندی، سالاد کلم آماده، سالاد سزار اصل ایتالیایی، سالاد شیرازی، انواع سالاد فصل و غیره را شامل می شود، در سبد غذایی خود یا مجموعه های ورزشی و رستورانها داشت.

 

تولید سالاد رژیمی

ترکیبات مختلف و تولید سالاد رژیمی

از ارکان اصلی هر سالادی، وجود انواع مختلفی از سبزیجات است که گاهی با ترکیب انواع دانه ها و یا پروتئین غنی تر می شود. هر سالادی بسته به اقلام و مخلفات موجود در آن نیازمند سس و چاشنی مخصوص است. در واقع هر فردی با توجه به رژیم غذایی خود و هدفی که برای این رژیم در نظر گرفته، اقدام به انتخاب سالاد و چاشنی آن می کند.

در آغاز هر رژیم غذایی یکی از مواردی که ذهن را منفی می کند و سبب می شود که گرفتن رژیم غذایی ناخوشایند به نظر آید، این است که فکر می کنیم باید خود را به چند نوع غذای بدون طعم و مزه محدود کنیم. اما طیف وسیعی از سبزیجات و سالاد ها  می توانند این برنامه غذایی را بسیار دلپذیر کنند. استفاده از چاشنی ها و سس های کم چرب، بکار بردن  انواع پروتئین در کنار سبزیجات، استفاده از غلات و یا دانه های خوراکی، جوانه ها، میوه ها و حتی قطعاتی از انواع نان و نشاسته در کنار انواع سبزیجات ،می تواند دنیایی از گزینه های خوشمزه و کاربردی برای انتخاب در برنامه غذایی برایمان فراهم آورد.

 

شرکت تولید سالاد

خدمات شرکت خوشه سبز سلامت در تولید و پخش انواع سالاد

شرکت خوشه سبز سلامت با بهرمندی از انواع سبزیجات ایرانی و خارجی، انواع سالاد با سس ها و ترکیبات مخصوص را با توجه به دستورالعمل و روش تهیه بین المللی آن تهیه و عرضه می دارد. تولید انواع سالاد و سبزی در این شرکت همگی با بهرمندی از بهترین و تازه ترین سبزیجات و میوه هایی انجام می شود که دمرغوبیت آنها کاملا کارشناسی شده است. این مواد پس از انتخاب و دست چین شدن وارد خط تولید سالاد شده و با استفاده از دستگاهها و ماشین آلات تمام اتوماتیک فرآیند شستشو، ضد عفونی، آبگیری، خرد کردن، ترکیب و بسته بندی را پشت سر می گذارند. حضور کارشناسان مجرب در خط تولید و نیز انجام آزمایشات مختلف میکروبی در آزمایشگاههای مجهز موجود در کارخانه، این محصول را به لحاظ کیفی و بهداشتی آماده برخورداری از نشان استاندارد توسط سازمان غذا و دارم و نیز سیب سبز سلامت می نماید.

کارشناسان فروش این مجموعه پس از دریافت سفارش از سوی مشتریان آن را ثبت و به واحد تولید اعلام می نمایند. سالاد ها در کمترین زمان ممکن پس از ثبت سفارش تولید شده و وارد سردخانه می شوند. پخش انواع سالاد بسته بندی در این شرکت با حفظ دمای مناسب جهت حمل و نگهداری انواع سالاد و سبزی انجام شده و در زمانبندی اعلام شده از سوی سفارش دهنده به محل مورد نظر  ارسال می شود.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات