شرکت تولید سالاد سزار اصل

شرکت تولید سالاد سزار با عرضه بهترین سالاد سزار بسته بندی شده در وزن های مختلف تحول زیادی در فروش بیشتر رستران ها وفست فود ها بوجود آورده است. تولید و پخش انواع سالاد بسته بندی شده در این شرکت  سبب سهولت دستیابی افراد به طیف وسیعی از سالاد های با کیفیت و دارای استاندارد غذایی شده است.

 

شرکت تولید سالاد

بزرگترین شرکت تولید سالاد سزار و انواع سالاد بسته بندی شده در ایران

این شرکت با در اختیار داشتن کارخانه ای مجهز به آخرین دستگاههای تمام اتوماتیک در خط تولید سالاد خود، قادر است حجم بالایی از تولیدات خود را با بهترین کیفیت روانه بازار داخلی و خارجی نماید. تولید و فروش سالاد سزار بسته بندی در این کارخانه زیر نظر کارشناسان مجرب و کادری حرفه ای انجام می شود.

تهیه این سالاد مغذی با استفاده از مواد اولیه تازه و مرغوب و با توجه به طرز تهیه سالاد سزار ایتالیایی و دستورالعمل اصلی تهیه سس مخصوص آن انجام می شود. پخش انواع سالاد بسته بندی به تمام نقاط ایران توسط کارخانه و با رعایت دمای مناسب که بر روی بسته بندی محصول نیز درج شده انجام می شود. ارسال سفارشات بلافاصله پس از تولید آغاز شده و مدت زمان ماندگاری درج شده بر روی محصول در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

قیمت انواع سالاد آماده مصرف با توجه به وزن آنها، نوع بسته بندی، قیمت روز مواد اولیه و نوع سالاد تعیین می گردد. سالاد سزار نیز از این قاعده مستثنی نیست. لیکن قیمت خرید این محصول از کارخانه بسیار پایین تر و مقرون به صرفه تر از قیمت تمام شده این سالاد در تولیدات رستوران ها است.

 

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات