طرز تهیه سالاد میوه بسته بندی

طرز تهیه بهترین سالاد میوه بسته بندی

طرز تهیه سالاد میوه بسته بندی تقریبا در تمامی انواع سالاد میوه تابستانی و زمستانی یکسان است. آنچه که اهمیت دارد استفاده از میوه های مرغوب متناسب با فصل است. سالاد های میوه تولید شده در کارخانجات دارای وزنهای مختلف بصورت تکنفره و دیسی، تک میوه و چند نفره تهیه و تولید می گردند. تولید سالاد میوه تابستانی و زمستانی و پخش آن به سراسر کشور از جمله خدماتی است که این شرکت با کمترین هزینه در اختیار متقاضیان محترم خود قرار می دهد.

خط تولید و طرز تهیه سالاد میوه در کارخانجات

  • انتخاب مرغوبترین و تازه ترین میوه های فصل
  • جداسازی میوه های فاقد استاندارد
  • ورود به خط شستشو و ضد عفونی
  • جداسازی پوست و زواید میوه
  • ورود به دستگاه خرد کن تمام اتوماتیک دارای تیغه های تیز تمام استیل
  • حمل با نقاله اتوماتیک جهت ورود به دستگاه بسته بندی
  • بسته بندی بهمراه تزریق اتمسفر اصلاح شده
  • برچسب تاریخ تولید و انقضا
  • قرار گرفتن در سردخانه با تنظیم دمای مناسب

سالاد میوه در کارخانجات در ظروف مختلف، وزن های متفاوت و ترکیبات متنوعی تهیه و تولید می گردد. استفاده از انواع ظروف لیوانی جهت سالاد های میوه تکنفره متداول تر از انواع دیگر ظروف مربعی یا مستطیلی است. این سالاد ها بر اساس سفارش مشتریان می توانند شامل چندین نوع میوه بوده و یا تنها با یک نوع میوه مثل انار ویژه شب یلدا تولید شود.

 

طرز تهیه سالاد میوه بسته بندی

 

سالاد های میوه بسته بندی شده در کارخانجات معتبری که دارای مجوز تولید و بهره برداری بوده و محصولات آنها استاندارد غذایی و سیب سبز سلامت را دارا باشند، بهترین گزینه برای پذیرایی در مراسم، تشریفات اداری، بوفه مدارس، بیمارستانها و بسیاری دیگر از اماکن است. ارزش غذایی سالاد سبب افزایش تقاضا و در نتیجه افزایش مصرف انواع سالاد بصورت آماده و بسته بندی شده است.

 

 

این محصول پر فروش و پر تقاضا تنها زمانی مورد استقبال قرار خواهد گرفت که علاوه بر تهیه کردن آن از کارخانجاتی که وصف آن در بالا رفت، در شرایط مطلوبی حمل و نگهداری شده و به دست مصرف کننده برسد. شرایط خاص نگهداری این قبیل محصولات و سایر انواع سالاد بر روی بسته بندی آن درج گردیده که شامل دمای مناسب و مدت زمان ماندگاری محصول است. تولید و پخش سالاد میوه تکنفره و دیسی مستقیما توسط واحدهای فعال این کارخانه اعم از واحد تولید، فروش و پخش انجام می شود. همچنین پخش انواع سالاد آماده مصرف توسط ماشین های مجهز به سرد خانه به اقصی نقاط ایران با حفظ زنجیره سرما د رعایت دمای مناسب جهت نگهداری کلیه انواع سالاد خواهد بود.

 

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات