عرضه بهترین سالاد فصل آماده مصرف و بسته بندی

عرضه بهترین سالاد فصل آماده مصرف، بصورت بسته بندی و وکیوم شده در قالب های تکنفره و دیسی با مناسبترین قیمت، خاطر شما را بایت داشتن متنوع ترین و تازه ترین انواع سالاد آسوده می کند. اگر از شستشوی سبزیجات و کاهو خسته شدید و هنوز به اطمینان کافی جهت ضد عفونی شدن آنها نرسیده اید، اگر خرید روزانه سبزیجات و صیفی جات تازه جهت آماده سازی انواع سالاد برایتان دشوار است و اگر سالاد یکی از انتخاب های ارجح شما در تناول غذا است، خرید انواع سالاد بسته بندی شده و آماده مصرف می تواند راه گشای نیل به خواسته تان باشد.

 

عرضه بهترین سالاد فصل

بهرمندی از سالاد آماده مصرف چه مزایایی به همراه دارد

افرادی که به سلامت خود و خانواده شان اهمیت می دهند همواره مصرف سبزی و صیفیجات تازه را در دستور غذایی شان دارند. از آنجاییکه بتوانند این مواد را که سرشار از انواع ویتامین ها است، در زنجیره غدایی خود حفظ کنند، با ترکیب چند نوع از آنها، سالادی مغذی و خوشمزه تهیه نموده و در کنار انواع چاشنی ها آنرا به مصرف می رسانند. عده ای نیز ازسالاد، بعنوان یکی از وعده های اصلی غذایی خود استفاده می کنند و در رژیم غذایی آنها، سالاد جایگاه ویژه ای دارد.

اما بدون شک آماده سازی انواع سبزیجات و صیفی جات تازه از خرید روزانه آن گرفته تا شستشو، ضد عفونی و آبگیری صحیح جهت ماندگاری و طعم بهتر، خرد کردن و دیزاین آن برای همه ما دشوار است. ممکن است گاهی زمان و مکان مناسبی برای تهیه و تولید آن نداشته باشیم . در کنار این ها سرو سالاد نیز برایمان دشواری هایی را بهمراه می آورد. بعنوان مثال در سالاد بارها بعلت ماندن سالاد بمدت نسبتا طولانی در فضای باز، علاوه بر ایجاد آلودگی در سالاد، دیگر از شکل ظاهری و دیزاین اولیه آن با  اولین مرحله برداشت و سرو، اثری باقی نمی ماند.

از این رو سالاد های آماده مصرف و بسته بندی شده که معمولا در اوزان و ترکیبات مختلفی تولید می شوند، می تواند کمک بسیار مهمی در امر میزبانی و سرو غذا باشد. ضمن اینکه  تهیه و انتخاب مرغوبترین مواد اولیه و کلیه مراحل تولید توسط کارشناسان و در مکانی انجام می شود که ناظران بهداشتی و لابراتورهای مجهز بر سلامتی آن با صدور استاندارد ها و مجوز های بهداشتی گواهی خواهند داد.

 

سالاد فصل آماده مصرف

عرضه بهترین سالاد فصل آماده مصرف

نظر به افزایش روز افزون سالاد در رژیم غذایی افراد و با توجه به تنوع وسیع انواع سالاد ایرانی و خارجی و تمایل افراد و رستورانها جهت برخورداری از آنها، کارخانجات مختلفی بر آن شدند تا در این زمینه به فعالیت بپردازند. خوشه سبز سلامت با در اختیار داشتن بزرگترین کارخانه، مجهز به جدیدترین و به روزترین دستگاهها در خط تولید سالاد و بسته بندی آن، انواع مختلف سالاد و سبزی خوردن  را با بالاترین حجم در تولید روزانه در دستور کار خود قرار داده است. مواد اولیه این کارخانه مستقیما از مزارع و گلخانه های زیر کشت اختصاصی متعلق به کارخانه تامین شده و یا محصولات کشاورزان دیگر را با رعایت آزمایشاتی خریداری می کند.

این محصولات پس از جداسازی زوائد و ورود به خط تولید، بصورت تمام اتوماتیک مراحل شستشو، ضد عفونی با گاز ازن، شستشوی ثانویه، آبگیری، خرد شدن و ترکیب و بسته بندی را پشت سر می گذارند. محصولات پس از آزمایشات میکروبی و انگلی پس از تولید و آزمایشات اپتیکال قبل و حین تولید، با دارا بودن علامت استاندارد غذایی و سیب سبز سلامت عرضه می گردند.

جهت کاهش قیمت این محصولات مستقیما از طریق کارشناسان فروش کارخانه سفارشگیری و توسط واحد پخش مجهز به سردخانه ارسال می گردند. جهت ارتباط آسان تر می توانید مستقیما از طریق شماره های مندرج در این سایت اقدام به سفارش نموده و انواع سالاد و سبزی خوردن تکنفره و یا دیسی و نیز سبزیجات خرد شده، کاهو، کلم و هویج رنده یا خرد شده را بصورت کیلویی و وکیوم شده در اختیار داشته باشید.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات