عرضه بهترین سالاد ماکارونی خوش طعم

عرضه بهترین سالاد ماکارونی برای اولین بار در ایران، بصورت بسته بندی شده و تولید روز در بزرگترین کارخانه تولید سالاد آماده مصرف امکان پذیر شد. .سالاد ماکارونی و سایر انواع سالاد های آماده مصرف در این کارخانه  را می توان بصورت تکنفره و یا دیسی سفارش داده و در زمان و مکان مقرر با بهترین کیفیت تحویل بگیرید.

 

عرضه بهترین سالاد ماکارونی

عرضه بهترین سالاد ماکارونی

سالاد ماکارونی از جمله سالاد هایی است که طرفداران زیادی دارد و معمولا بصورت سرد سرو می شود. از این سالاد هم می توان بعنوان پیش غذا و هم غذای اصلی استفاده کرد. نکته ای که در سرو این سالاد حائز اهمیت است، زمان مصرف آن است. در واقع سالاد ماکارونی آغشته به سس می باشد، این زمان ماندگاری مواد در سس باید به گونه ای در نظر گرفته شود که ضمن اینکه سالاد طعم دار می شود اما همچنان تازگی و بافت مواد در آن حفظ شده باشد. از این رو تولید روزانه آن بسیار مورد توجه است. اما یکی از مشکلات تهیه این سالاد زمان بر بودن آن است. از آنجاییکه ماکارونی های فرمی و یا پاستا باید از قبل پخته شده و سپس سرد شود و بعد به همراه سبزیجات خرد شده با سس آمیخته گردد، زمات آماده سازی تا مصرف آن قدری طولانی می باشد.

از این رو شرکت خوشه سبز سلامت بر آن شد تا تولید سالاد ماکارونی بسته بندی با استفاده از دستور تهیه بین المللی آن و استفاده از ماشین آلات تمام اتوماتیک و کارشناسان زبده خود، این سالاد خوش طعم را نیز در ردیف محصولات خود قرار دهد و با ارائه سالادی بهداشتی که مراحل آزمایش و تایید سلامت خود را با موفقیت توسط کارشناسان سازمان غذا و دارو پشت سر نهاده اند گام دیگری در مسیر رضایت و سلامت مشتریان خود بردارد. به کار بردن بالاترین کیفیت مواد اولیه و رعایت دمای مناسب از لحظه تولید تا رسیدن به دست مشتریان از جمله دستور العمل های ضروری در تهیه و عرضه انواع سالاد آماده مصرف در این کارخانه می باشد.

 

طرز تهیه سالاد ماکارونی

طرز تهیه سالاد ماکارونی

از آنجاییکه این سالاد باید بصورت سرد میل شود بنابراین برای تهیه این سالاد نیازمند حوصله و زمان کافی هستیم.  همچنین باید توجه داشت که افراد با توجه به ذائقه خود می توانند موادی را به ارکان اصلی این سالاد بیافزایند. مواد لازم این سالاد به شرح زیر است:

  • پاستا یا ماکارونی فرمی
  • سینه مرغ پخته شده یا کالباس
  • ذرت
  • نخود فرنگی
  • خیار شور
  • سیب زمینی پخته شده (در صورت دلخواه)
  • سس مایونز یا سس فرانسوی
  • هویج پخته شده (در صورت دلخواه)
  • تخم مرغ پخته شده (در صورت دلخواه)
  • شوید خشک
  • نمک و فلفل

 

ایتدا پاستا یا ماکارونی فرمی را درون آبجوش به همراه کمی نمک به اندازه ای می پزیم که کاملا از خامی در آمده باشد ولی همچنان بافت خود را حفظ کرده باشد. سپس آنرا آبکش کرده و اجازه می دهیم تا سرد شود. در این فاصله کالباس یا سینه مرغ پخته شده را به مکعب های کوچک برش می زنیم و خیار شور را نیز نگینی خرد می کنیم. اگر مایل باشید که سیب زمینی پخته (که رعایت حفظ بافت آن حین پخت دارای اهمیت است)  نیز به این سالاد اضافه کنید باید پس از سرد شده آنها را نیز به مکعب های کوچکی برش بزنید. تخم مرغ پخته شده و هویج نیز از دیگر اقلامی است که می توان در صورت دلخواه به سالاد افزود. که در این صورت نیز باید آنها را نیز نگینی خرد نمود.

پس از سرد شدن پاستا تمام مواد خرد شده را به همراه ذرت و نخود فرنگی، در ظرف بزرگی ریخته و با هم مخلوط می کنیم. اکنون با توجه به رژیم غذایی خود می توان سس مایونز یا سس فرانسوی را با مقداری ماست رقیق کرده و به همراه شوید و فلفل آنرا به سالاد افزود و پس از مخلوط کردن آنرا به مدت ۱ ساعت برای مرنیت شدن در یخچال گذاشت. سپس آنرا در ظرف مورد نظر برای سرو منتقل کرده و نوش جان کنید.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات