فروش انواع سالاد های مخصوص

انواع سالاد های مخصوص را امروزه در بسته بندی ها و برند های متفاوتی می توان در فست فودها، بوفه ها، رستورانها و حتی فروشگاهها یافت. مشتریان بسیاری جهت تهیه این قبیل سالاد ها به محل عرضه انواع سالاد مراجعه می کنند. اما آیا می دانید پر فروش ترین این قبیل سالاد ها کدامند؟

 بر چه اساسی سالاد ها در فهرست سالادهای مخصوص قرار می گیرند

  1. بسیاری از انواع سالاد های خارجی در لیست سالاد های مخصوص قرار دارند. این قبیل سالاد ها دارای سبزیجات و دستور تهیه ویژه ای هستند که باعث تمایز آنها از سایر سالاد ها می شود.
  2. وزن سالاد یکی دیگر از پارامترها در تعیین سالاد های مخصوص است. اغلب سالاد های آماده تکنفره و حتی دیسی دارای وزن متداولی است. بسته بندی این قبیل سالادها در قالب و وزن بیشتر که با سفارش مشتری تولید می گردد، سبب خاص شدن سالاد می شود.
  3. ترکیبات سالاد نیز از دیگر فاکتور ها جهت خاص بودن سالاد است. بطور مثال سالاد فصل معمولا حاوی کاهو، خیار و گوجه است. اما گاهی بر اساس درخواست مشتری به آن ذرت، زیتون و حتی کلم نیز می توان افزود. افزودن ترکیبات بیشتر و یا متفاوت تر از دستور تهیه اصلی، سبب ایجاد تفاوت در مزه و در نتیجه قرار گرفتن این سالاد در فهرست سالاد های خاص می شود.
  4. سالاد سرآشپز یا سالاد ویژه، نامی آشنا در فهرست سالاد ها است که معمولا بر اساس سلیقه سرآشپز، فراوانی مواد اولیه آن سالاد در آن منطقه بخصوص، تناسب آن با غذای اصلی و ویژه ای که در آن مکان سرو می شود و یا تقاضا و سلیقه مشتریان تهیه می شود. این سالاد ها بدون شک دارای دستور تهیه خاصی است که به روشی انحصاری تهیه و تولید می گردد.
  5. سالاد هایی که دارای سس مخصوص می باشند نیز جز انواع سالاد های خاص قرار می گیرند. معمولا رمز و رازهایی در دستور تهیه سس این قبیل سالاد ها است که سبب خاص تر شدن نوع بخصوصی از یک سالاد نسبت به سالاد های دیگر از همان نوع می شود.

پر فروش ترین انواع سالادهای مخصوص

پر فروش ترین سالاد ها، با توجه به محل عرضه آن تعیین می شوند. بطور مثال تمام انواع سالاد های خارجی مانند: سالاد سزار، سالاد یونانی، سالاد اسفناج، سالاد تایلندی در رستوران ها، فروشگاهها و بخصوص فست فودی ها بسیار مورد توجه است. سالاد کلم، سالاد ذرت نیز بیشترین کاربرد و فروش را در فست فودها دارد.

بیشترین فروش سالاد شیرازی در کترینگ ها و رستوران ها است. که بصورت جداگانه و یا بهمراه سس تهیه و عرضه می شود. بسیاری از کترینگ ها از سالاد شیرازی بعنوان  آفر ویژه در کنار غذا هایشان استفاده می کنند.

اما بمب فروش با سالاد فصل خواهد خورد که در کنار هر غذایی و با هر ذائقه ای تطابق دارد و در هر کجا می توان آن را به معرض فروش گذاشته و از خرید آن توسط مشتری مطمئن بود.

سالاد میوه، در مراسم و جلسات رسمی، اماکن ویژه پذیرایی از کودکان مثل مهد کودک، مراسم تولد و بوفه مدارس بیشترین خریدار را دارد.

آنچه که باید همواره در بحث فروش انواع سالاد ها مورد توجه قرار گیرد، اطمینان از تازگی مواد اولیه، اطمینان از رعایت اصول و موازین بهداشتی در شستشو و ضد عفونی و تولید سبزیجات و سالاد توسط تولید کننده، بسته بندی مناسب، دارا بودن علامت استاندارد غذایی و سیب سبز سلامت، تاریخ تولید و انقضا، پروانه بهره برداری و قیمت مناسب این قبیل محصولات است. در واقع با تهیه و خرید انواع سالاد از کارخانجات تولید سالاد معتبر، می توان از فروش بالای انواع سالاد در محل عرضه خود مطمئن بود.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات