فروش اینترنتی سالاد سبزیجات

فروش اینترنتی سالاد بسته بندی شده و سبزیجات آماده مصرف در شرکت خوشه سبز سلامت، امکان بهرمندی از تازه ترین سالادها را در تنوع بالا و کیفیت برتر محصولات دارای نشان استادارد و مناسب ترین قیمت، برای مصرف کنندگان سراسر کشور و خارج از کشور فراهم آورده است.

 

فروش اینترنتی سالاد

دنیای خوشمزه سالاد سبزیجات

یکی از توصیه های موکد درباره مصرف سبزیجات در رژیم غذایی، خام خواری آن است. افراد با توجه به ذائقه خود، انواع مختلفی از سبزیجات را با یکدیگر ترکیب کرده و در کنار انواع مختلفی از چاشنی ها و سس ها، مورد مصرف قرار می دهند. گاهی برای افزایش ارزش غذایی سالاد، از مواد نشاسته ای و پروتئینی نیز در کنار آن استفاده می کنند. این قبیل ترکیبات طیف گسترده ای از انواع سالاد را بوجود می آورد. آب و هوای جغرافیایی، فرهنگ غذایی و امکان دسترسی به سبزیجات سبب گسترده تر شدن دنیای سالاد و طعم و مزه آنها می شود.

در ایران بدلیل برخورداری از شرایط مناسب آب و هوایی در چهار سوی کشور و خاک حاصلخیز آن، تقریبا در تمام مدت سال می توان انواع سبزیجات را مورد بهربرداری قرار داد. برخی از سبزیجات متعلق به ناحیه استوایی هستند و برخی نیازمند کاشت و پرورش در فضای گلخانه می باشند. خوشبختانه با ورود تکنولوژی در عرصه تولید سالاد، کارخانجات بسیاری با برخورداری از خط تولید سالاد تمام اتوماتیک و استفاده از سرآشپزهای بین المللی اقدام به تولید سالاد بصورت بسته بندی و آماده مصرف، در انواع مختلف ایرانی و خارجی نموده اند.

برخی از این کارخانجات با داشتن مزارع زیر کشت و گلخانه های اختصاصی و نیز برخورداری از امکان واردات سبزیجات خاص، تنوع محصولات و کیفیت آن را ارتقا داده و توانسته اند در بازار داخلی و بین المللی موفق به اخذ بیشترین رضایت از سوی مصرف کنندگان شوند. خرید سالاد و سبزیجات آماده مصرف از چنین کارخانجاتی، علاوه بر کاهش هزینه تولید برای مصرف کنندگان، موجب اطمینان از سطح کیفی و بهداشتی سالاد می شود.

 

فروش اینترنتی سالاد

فروش اینترنتی سالاد تکنفره و دیسی در انواع مختلف

سالاد سبزیجات دارای ترکیبات مختلفی است و به تبع آن اسامی و ترکیبات گوناگونی دارد. بطوریکه می تواند پاسخگوی تمامی سلیقه ها باشد. لیکن از پر فروش ترین و محبوب ترین سالاد در ایران می توان به سالاد فصل، سالاد میوه، سالاد اسفناج، سالاد یونانی، سالاد سزار، سالاد کلم، سالاد شیرازی، سالاد ذرت، سالاد تایلندی و سالاد اندونزی اشاره نمود.

تمامی انواع سالاد را می توان در لیست محصولات خوشه سبز سلامت، بصورت تکنفره و دیسی سفارش داد. خرید اینترنتی سالاد فصل و سایر انواع سالاد بسته بندی شده و سبزیجات آماده مصرف و یا سفارش تلفنی از سری محصولات این شرکت، سبب می شود تا ضمن برخورداری از محصولات با کیفیت و دارای نشان استاندارد از تخفیفات ویژه و خدمات ارسال نیز بهرمند شوید. پخش انواع سالاد بسته بندی شده، سبزی خوردن بسته بندی و سبزیجات ایرانی و خارجی سورت شده در این شرکت با حفظ زنجیره سرما به تمامی نقاط ایران انجام خواهد شد.

شرکت خوشه سبز سلامت مفتخر است، با در اختیار داشتن رزومه موفقی از صادرات محصولات خود به کشورهای اروپایی و حوزه خلیج فارس، عراق و روسیه، بالاترین سطح رضایت مشتریان را داشته باشد.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات