فروش بهترین سالاد شیرازی مجلسی

فروش سالاد شیرازی بصورت بسته بندی شده و آماده مصرف ویژه رستورانها، کترینگ برگزاری مراسم ، هتل ها و تالارها مانند سایر انواع سالاد آماده مصرف در کارگاهها و کارخانجات مختلفی با برندهای متفاوت انجام می شود. اما بهترین سالاد شیرازی ویژه مراسم و مجالس کدام است؟ کدامیک از آنها طعم و ظاهر بهتری داشته و به اصطلاح مجلسی تر است؟ آیا خرید این سالاد بصورت آماده مصرف به صرفه خواهد بود؟

 

فروش سالاد شیرازی

سالاد شیرازی و راز و رمزهای آن

همیشه در مجالس یکی از بهترین پیش غذاهایی که سرو می شود، سالاد ها می باشد. زیرا مخلوطی از انواع سبزیجات بوده که براحتی می تواند در رزیم غذایی هر فردی جای بگیرد. سالاد مجلسی انواع مختلفی دارند که با توجه به سلیقه هر شخص تهیه، دیزاین شده و در اختیار قرار می گیرد.سالاد شیرازی یکی از سالاد های پر طرفدار مجلسی بوده که در اکثر مکانها سرو می شود. این سالاد که ترکیبی از خیار، گوجه فرنگی و پیاز ریز شده است به همراه چاشنی هایی همچون سبزیجات معطر، آبغوره یا آبلیمو، روغن زیتون، نمک و فلفل یکی از کم کالری ترین و در عین حال اشتها برگیز ترین انواع سالاد ایرانی است. از این سالاد بخوبی می توان در کنار انواع غذاها بویژه غذاهای اصیل ایرانی بهرمند شد.

سخت ترین مرحله تهیه و تولید سالاد شیرازی  شستشو، ضد عفونی و سپس ریز و یکسان خرد کردن ترکیبات اصلی آن است. اغلب در تولیدات خانگی این سالاد را با برشهایی از لیموی تازه یا گوجه، خیار و یا برگهای تازه نعناع تزئین می نمایند.

قراردادن این مواد در سس مخصوص آن باید با رعایت زمان مناسب آن انجام شود. زیرا همانطور که می دانیم طولانی شدن ترکیب سس با سبزیجات، سبب تغییر شکل و بافت آنها می شود و به مرور سبزیجات تردی خود را از دست می دهند. همچنین ممکن است در جریان خرد کردن گوجه و خیار در سالاد که هر دو دارای آب فراوانی در بافت خود هستند و یا طی زمان، باعث شود که اصطلاحا سالاد زیادی به آب بیافتد. بنابراین این سالاد را باید در کمترین زمان با برگزاری مراسم تولید نمود. عدم رعایت هر یک از این نکات از زیبایی و طعم سالاد شیرازی خواهد کاست.

 

فروش سالاد شیرازی

سالاد شیرازی بسته بندی و مجلسی

کلیه انواع سالاد بسته بندی شده در این کارخانه، پروسه شستشو و آماده سازی را در خط تولید سالاد تمام اتوماتیک سپری می کنند. عملیات خرد شدن نیز توسط ماشین آلاتی با کاترهای تیز تمام استیل و در کوتاهترین زمان انجام می پذیرد. به این شکل علاوه بر کاهش آلودگی سبب حفظ بافت و ارزش غذایی سالاد می شود. سالاد شیرازی پس از تولید، از طریق دستگاه پر کن وارد ظروف و قالبهای مختلفی می شود. سپس با وکیوم نمودن آنها وارد سردخانه شده و از آنجا با رعایت دمای مناسب جهت نگهداری سالاد، مستقیما به مشتریان ارسال می شود.

این سالاد ها بصورت روزانه و بر اساس سفارش مشتریان تولید می شوند. برچسب تاریخ تولید و انقضا و نیز علامت استاندارد غذایی از مهمترین فاکتورهایی است که خاطر هر مصرف کننده ای را بابت سلامت و تازگی انواع سالاد آسوده می کند. رعایت مقدار سس و چاشنی و نیز زمان قرار گرفتن مواد در این سس همگی توسط کارشناسان مد نظر قرار گرفته و محصول با طعمی دلپذیر و در ظروفی زیبا و قابل ارائه در هر مراسم و مجلسی عرضه می گردد. قیمت سالاد شیرازی بسته بندی شده بسیار مناسب بوده و به لحاظ اقتصادی از بهای تمام شده این محصول در تولیدات رستورانی به صرفه تر خواهد بود.

فروش سالاد شیرازی

فروش سالاد شیرازی

با توجه به علاقه بسیار زیادی که افراد مختلف به سالاد شیرازی نشان می دهند، شرکت های تولید کننده مواد غذایی آنها را با دستورهای مشخص تهیه کرده و به صورت بسته بندی های استاندارد به بازار عرضه می دارند. این شرکت قابلیت بسته بندی سالاد در ظروف مختلف لیوانی، گرد و ظروف پیشنهادی و طراحی شده مشتریان خود را نیز دارد. از این رو بسیاری از شرکتها با امکانات خاص نیز در زمره مشتریان وفادار این شرکت قرار دارند. فروش کلیه انواع سالاد منجمله:  سالاد شیرازی ، سالاد کلم آماده، سالاد فصل، سالاد یونانی، سالاد سزار ایتالیایی، سالاد اسفناج، سالاد میوه و سایر انواع سالاد و سبزی خوردن مستقیما از سوی کارخانه و توسط کارشناسان فروش این مجموعه انجام می شود.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات