فروش بهترین سالاد مجلسی ایتالیایی

فروش بهترین سالاد ایتالیایی در ایران مناسب برای بوفه ها، مجالس، رستوران و فست فود. این سالاد ها با ترکیب سبزیجات و پروتئین و سسی بی نظیر در افزایش مشتری و ارتقا منوی سالاد در هر مکانی در سطح بین المللی نقش بسیاری ایفا خواهد کرد. طعم دلنشین سالاد ایتالیایی و قیمت مناسب آن سبب می شود تا افراد زیادی بدنبال اولین تجربه از این سالاد خوشمزه راغب شوند که بارها آنرا امتحان کرده و به دیگران نیز معرفی نمایند.

 

فروش بهترین سالاد ایتالیایی

سالاد ایتالیایی

سالاد ایتالیایی دارای انواع مختلفی است. یکی از معروفترین سالاد های ایتالیایی در ایران که طرفدارن بسیار نیز دارد سالاد سزار است. آماده کردن این سالاد بروشی که در رستوران های بین المللی سرو می شود رازی است که سبب شهرت یک برند خاص در تولید این سالاد می شود. طعم بی نطیر و منحصر به فرد سس این سالاد نیز نباید از نظر دور بماند، زیرا نقش مهمی در این سالاد ایفا می کند. بطور کلی انواع مختلف سالاد ایتالیایی را به چن گروه می توان تقسیم نمود که در زیر به مهمترین آنها اشاره می شود.

  • سالاد سزار اصل ایتالیایی
  • سالاد ایتالیایی با مرغ
  • سالاد ایتالیایی با پاستا
  • سالاد ایتالیایی با سبزیجات

فروش بهترین سالاد ایتالیایی

فروش بهترین سالاد ایتالیایی بسته بندی شده

آنچه در انواع سالاد مورد توجه است تازگی و طعم سالاد می باشد. این کارخانه با دارا بودن مجهز ترین دستگاهها در خط تولید سالاد و نظارت دقیق بر مواد اولیه همه انواع سالاد و تولیدات خود سعی دارد ضمن توجه به کیفیت سالاد نسبت به ارائه قیمت مناسب نیز توجه ویژه ای نماید. از این رو با ایجاد سایتی جهت معرفی و فروش مستقیم محصولات خود با حذف واسطه ها قیمت را متناسب نگه می دارد.

کارشناسان فروش این مجموعه پس از ثبت سفارش مشتریان، آن را به واحد تولید ارجاع می دهند. از این رو کلیه محصولات با رعایت زمان مناسب مصرف مشتریان در زمان مناسب تولید و سپس به سردخانه هدایت می شوند. یکی دیگر از مزیت های فروش این مجموعه برخورداری از سیستم پخش با رعایت زنجیره سرما است که با توجه به زمان و مکان مورد درخواست مشتریان به سراسر ایران توزیع می گردد.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات