فوش بهترین سبزی خوردن تازه بسته بندی

فروش بهترین سبزی خوردن تازه بسته بندی

فروش بهترین سبزی خوردن بسته بندی شده با تازه ترین و مرغوب ترین انواع سبزی خوردن در وزن های مختلف بصورت تکنفره و دیسی بدلیل کیفیت برتر و قیمت مناسب آن همواره در صدر جدول فروش محصولات این شرکت به رستورانها، سفره خانه ها، تالارها، هتل ها و کترینگ برگزاری تشریفات بوده است. شرکت خوشه سبز سلامت با امکان تهیه بهترین سبزی خوردن از مزارع زیر کشت خود در سراسر ایران در چهار فصل سال قادر به تامین نیازهای مشتریان خود هم در بازار داخلی و هم در زمینه صادرات به کشورهای روسیه، عراق و کشورهای حوزه خلیج فارس و اروپایی بوده است.

 

فروش بهترین سبزی خوردن تازه بسته بندی

نحوه ارائه و بسته بندی سبزی خوردن

این شرکت با در اختیار داشتن انواع تجهیزات و ماشین آلات تمام اتوماتیک در خط تولید سبزی خوردن بسته بندی خود قادر است تا بالاترین حجم سفارشات را در کوتاهترین زمان ممکن تولید نماید. همچنین با برخورداری از انواع دستگاهها و با امکان تعویض قالب می تواند سبزی خوردن را در وزن های مختلف بصورت تکنفره و یا دیسی تولید و عرضه نماید. بسته بندی این محصول در ظروف مناسب و شکیلی توسط دستگاه های تمام اتوماتیک بسته بندی، وکیوم یا سیل انجام می پذیرد. سورتینگ و دسته بندی سبزیجات و فروش بصورت فله نیز امکانی است که می توان با هماهنگی با کارشناسان فروش از این گزینه نیز بهرمند شد.

 

فوش بهترین سبزی خوردن تازه بسته بندی

ثبت سفارش و فروش سبزی خوردن

ثبت سفارش جهت خرید سبزی خوردن تازه و بسته بندی شده باید توسط کارشناسان فروش به واحد تولید و پخش سبزی خوردن انجام شود. از این رو و در راستای حذف واسطه های فروش که منجر به افزایش نرخ تمام شده کالا می شوند و همچنین تسریع در امر خرید و سهولت دسترسی مشتریان به بهترین سبزی خوردن امکان خرید تلفنی و اینترنتی نیز برای مشتریان فراهم شده است. به این ترتیب می توان تنها با یک بار تماس با کارشناسان فروش این مجموعه پس از ثبت سفارش و ارائه آدرس و زمان مقرر جهت دریافت سبزی خوردن و یا سایر محصولات این شرکت که شامل انواع سالاد آماده و بسته بندی شده می باشد را با کمترین صرف هزینه و وقت دریافت نمود.

 

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات