فروش سالاد شیرازی

فروش سالاد شیرازی تکنفره بسته بندی

فروش سالاد شیرازی آماده مصرف با قیمتی بسیار مناسب برای رستوران ها و کترینگ های برگزاری تشریفات که معمولا حجم سفارشات بالایی دارند انجام می شود. کارشناسان فروش شرکت خوشه سبز سلامت با توجه به تیراژ و تکرار خرید مشتریان خود، تخفیفات ویژه ای را برای آنها قایل می شوند.

 

خواص سالا شیرازی

مشکلات تولید سالاد شیرازی خارج از کارخانه

سالاد شیرازی از سالادهای بسیار اصیل ایرانی است که قدمتی دیرینه دارد. تقریبا در هیچ کجای ایران کسی نیست که تاکنون این سالاد خوشمزه را درست نکرده و یا نچشیده باشد. اما راز خوشمزگی سالاد شیرازی نیز همچون سایر سالاد ها، در تازه بودن آن است.

در واقع نقش اصلی سالاد در کنار انواع غذاها ایجاد حس طراوت و تازگی است. اما برای دست یافتن به این مهم بخصوص در مواقعی که درگیر مراسم بزرگی هستیم و باید در کنار انواع غذاها سالاد هم سرو شود چگونه ممکن است. تهیه مواد اولیه مرغوب، شستشو، ضد عفونی و خرد کردن اقلام اصلی سالاد از یک سو، تهیه سس مخصوص آن و مدت زمان قرار گرفتن خیار، گوجه و پیاز که اجزای اصلی این سالاد هستند بهمراه چگونگی سرو آن از سوی دیگر، بسیار زمان بر و در مواقعی خارج از کنترل است.

استفاده از تجربه و تخصص کارخانجات دست اندر کار تولید انواع سالاد بخصوص نوع تکنفره آن می تواند کمک شایانی به درخشش میز اردور شما نماید. ما به کمک خط تولید تمام اتوماتیک و بهرمندی از سیستم پخش مناسب آماده خدمت رسانی به کلیه متقاضیان سراسر ایران هستیم. تولید سالاد شیرازی نیز جهت نیل به همین هدف در دستور کار این کارخانه قرار گرفته است.

 

فروش سالاد شیرازی

بهرمندی از مزایای فروش و قیمت ارزان سالاد شیرازی بسته بندی

جهت بهرمندی از قیمت انواع سالاد با نرخ تعیین شده از سوی کارخانه و برای اینکه بتوان امکان دسترسی به آن را برای همگان فراهم آورد این کارخانه محصولات خود را از طرق زیر به فروش می رساند. بدیهی است با استفاده از این راههای ارتباطی می توانید ضمن برخورداری از سالادی با کیفیت و کاملا بهداشتی که مهمور به نشان استانداردو سیب سلامت است، از قیمت مناسب و تخفیفات ویژه آن نیز بهرمند شوید.

  • فروش مستقیم از کارخانه
  • فروش از طریق سایت انحصاری
  • فروش از طریق نمایندگی فروش سالاد مرتبط با کارخانه

 

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات