فروش سالاد فصل

فروش سالاد فصل آماده وکیوم شده

فروش سالاد فصل وکیوم یا بعبارتی سالاد فصل بسته بندی تکنفره و دیسی از سوی عرضه کنندگان مواد غذایی بالاترین جایگاه رضایت و جلب مشتری را به خود اختصاص می دهد. به شرط اینکه در کارخانه تولید سالاد معتبر تولید شده و دارای نشان استاندارد و سیب سبز سلامت باشد. تازگی مواد اولیه و استفاده از تجهیزات تمام اتوماتیک در خط تولید، قیمت مناسب و شرایط آسان سفارش و تحویل انواع سالاد بسته بندی شده و آماده مصرف، از دیگر مزایای خرید از کارخانجات تولید سالاد است.

 

فروش سالاد فصل وکیوم شده

ویژگی خرید سالاد فصل آماده مصرف

اگر بدنبال پیش غذایی همه پسند هستید، اگر می خواهید پیشنهاد شما برای سرو محصول غذایی که حس تازگی و طراوت را یکجا منتقل کند و هر ذائقه ای را در بر گرفته و در هرفصلی مورد استقبال قرار گیرد و نیز چنانچه بدنبال ایجاد رنگ و دیزاین زیبایی برای میز پذیرایی تان هستید، بدون شک سالاد فصل بهترین گزینه است.   رستوران ها، تالار های پذیرایی، صاحبان کترینگ و حتی افرادی که مسئولیت برگزاری مراسم و تشریفات را به عهده دارند، با خرید انواع سالاد وکیوم شده از کارخانجات گام موثری جهت کاهش هزینه و انرژی بابت آماده کردن این سالاد و اطمینان از سلامت، تازگی و بهداشت آن برمی دارند. بویژه اگر این سالاد درون ظروف بسته بندی شکیل و مناسبی بسته بندی شود که بتوان به همان شکل آنرا سرو کرد.

 

 

فروش سالاد فصل وکیوم شده

فروش سالاد فصل وکیوم شده

کارخانجات تولید سالاد، پس از آماده سازی، شستشو، ضدعفونی صحیح، خرد کردن و آبگیری سبزیجات در خط تولید تمام اتوماتیک خود، اقدام به ترکیب کردن مواد اولیه زیر نظر کارشناسان حرفه ای در زمینه تهیه انواع سالاد می نمایند. پس از آن سالاد ها در اوزان مختلف و ظروف متفاوتی بسته بندی و وکیوم می شوند.

وکیوم کردن انواع سالاد سبب افزایش ماندگاری و کاهش خطر آلودگی مواد می شود. البته توجه به این نکته ضروری است که زمان ماندگاری با رعایت دمای مناسبی برای نگهداری انواع سالاد در نظر گرفته شده که بر روی بسته بندی محصول درج می شود. توجه به این دما و رعایت آن بلافاصله پس از تولید تا لحظه مصرف باید مد نظر قرار گیرد. در بسته بندی های نوین، از آخرین تکنیک ها جهت حفظ ارزش غذایی سالاد و نیز افزایش ماندگاری آن، یعنی تزریق اتمسفر اصلاح شده (MAP) استفاده می شود. انجام آزمایشات اپتیکال حین تولید و نیز آزمایشات انگلی و باکتریایی پس از توسط کارشناسان حرفه ای، این محصول را شایسته اخذ نشان استاندارد و سیب سلامت می نماید.

در کنار تمام موارد فوق امکان ارائه سفارش مستقیم به کارشناسان فروش کارخانه سبب کاهش هزینه شده و نیز در ایجاد اطمینان از دریافت هر تعداد از انواع سالاد بسته بندی و آماده مصرف توسط واحد پخش کارخانه  نقش موثری دارد. تمامی این موارد می تواند سبب افزایش سفارش تولید سالاد فصل و سایر انواع سالاد توسط کارخانجات شده و نیز افزایش فروش در عرضه کنندگان مواد غذایی شود.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات