فروش عمده سالاد سبزیجات یونانی

فروش عمده سالاد یونانی معمولا تخفیفات ویژه ای را برای خریدار به همراه دارد. سالاد یونانی که یکی از سالاد های محبوب در فست فود ها به شمار می رود امروزه سفارشات بالایی برای تولید دارد.

سالاد سبزیجات یونانی که در آن از سبزیجاتی مخصوص و درجه یک استفاده می شود، از جمله پر طرفدار ترین نوع سالاد بوده که همیشه در بازار خریداران زیادی آنها را انتخاب می کنند. طعم این سالاد را سس منحصر به فرد آن تکمیل می کند و باعث می شود برای خوردن این سالاد و بهرمندی از کیفیت مناسب سبزیجات و سس آن در جستجوی برندهای مختلفی از این سالاد باشیم.

 

خرید سالاد یونانی

قیمت فروش عمده سالاد یونانی

قیمت فروش سالاد یونانی آماده مصرف را وزن آن و ترکیبات این سالاد تشکیل می دهد. در دستور اصلی تهیه سالاد یونانی از کاهوی فرانسوی استفاده می شود، اما برخی آن را جهت کاهش نرخ فروش، با کاهوی سالادی یا کاهو پیچ تهیه می کنند. همین تغییر کوچک در ترکیبات این سالاد نقش مهمی در طعم و مزه آن دارد.

از دیگر عوامل تعیین کننده قیمت این سالاد همانگونه که بیان شد، وزن آن است. وزن سالاد یونانی معمولا از ۱۵۰ گرم تا تا ۴۵۰ گرم متغیر است. نوع ظرف و قالب سالاد نیز می تواند در تعیین قیمت نهایی موثر باشد. اما توجه به این نکته نیز می تواند در قیمت نهایی سالاد تاثیر گذار باشد، خرید عمده و یا تکرار پی در پی خرید از تولید کنندگان توسط مشتری که در نتیجه کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات بوجود می آید، اغلب دارای تخفیفات ویژه ای است.

 

 

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات