فروش عمده سالاد کاهو بسته بندی

سالاد کاهو بسته بندی شده که همان سالاد فصل می باشد در وزن های مختلف بصورت تکنفره و دیسی قابل سفارش و خرید است . خواص درمانی کاهو و فیبر بالای آن سبب شده تا این سالاد خوشمزه طرفداران زیادی در سراسر دنیا داشته باشد. اما آماده سازی و تهیه این سالاد شاید برای همگان میسر نباشد. به ویژه وقتی که تعداد زیادی از این سالاد مورد نیاز باشد.

سالاد بسته بندی

معمولا تقاضا زیادی برای خرید سالاد کاهو بسته بندی  وجود دارد. لزوم برخورداری از خواص انواع سالاد و به ویژه فواید سالاد فصل، سبب شده تا کارخانجات زیادی با در اختیار داشتن خط تولید سالاد، اقدام به تهیه انواع سالاد با کیفیت برتر و قیمت مناسب نمایند. این سالاد ها با طی کردن مراحل تولید توسط دستگاههای تمام اتوماتیک و انجام آزمایشات تخصصی جهت کنترل کیفی و عدم آلودگی های انگلی و میکروبی موفق به دریافت علامت استاندارد و مجوز بهداشت از مراجع ذیصلاح می شوند.

تنوع زیاد در ترکیبات، موجب می شود تا هر نوع سالادی را اعم از سالاد شیرازی، سالاد میوه، سالاد سزار اصل، سالاد یونانی بسته بندی، سالاد کلم آماده مصرف، سالاد اسفناج و سایر انواع سالاد را براحتی از این کارخانجات تهیه نمود. یکی از محصولات این قبیل کارخانجات انواع سالاد فصل است. به ترکیبات اصلی این سالاد می توان سبزیجات دیگری نیز سفارش داده و افزود. قیمت انواع سالادبسته بندی با توجه به نوع سالاد و وزن آن از سوی تولید کننده تعیین می گردد. اما درعین حال می توان با اطمینان از مناسبترین قیمت و بهترین کیفیت انواع سالاد فصل و سایر سالاد آماده مصرف و بسته بندی را به هر تعدادی سفارش داده و خریداری نمود.

 

قیمت انواع سالاد

خرید عمده سالاد کاهو

عوامل متعددی در موفقیت برند انواع سالاد تاثیر گذار است. در واقع موفقیت برند سبب افزایش مشتری و سفارش خرید خواهد شد. رضایت مشتری می تواند سبب تکرار در خرید و سفارش عمده و حجم بالای آن خواهد شد. در زیر به ذکر برخی از مهمترین موارد می پردازیم.

  • برخورداری از علامت استاندارد غذایی و سیب سبز سلامت
  • پروانه بهره برداری
  • درج تاریخ تولید و انقضا
  • درج جدول ارزش غذایی سالاد
  • مرغوبیت و کیفیت مواد اولیه
  • قیمت مناسب
  • نوع بسته بندی

 

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات