فروش ویژه سالاد فصل تک نفره

فروش ویژه سالاد فصل در اوزن مختلف و سایر انواع سالاد در ایام پاندمی کرونا ویروس از سوی این شرکت همواره با رضایت مشتریان همراه بوده است. ار دلایل مهم این حجم ار اعتبار و در خواست بالای خرید می توان به کیفیت محصولات این شرکت و نحوه تولید آن اشاره نمود. سایر موارد به طور اختصار شامل:

  • استفاده از مواد اولیه تازه و درجه یک
  • استفاده از خط تولید سالاد تمام اتوماتیک در فرایند شستشو، ضدعفونی، خرد کردن، آبگیری، ترکیب و بسته بندی (وکیوم)
  • برخورداری از تاییده و مجوز های لازم از سوی سازمان غذا و دارو
  • کنترل کیفی و بهداشتی توسط ناظران بهداشتی و کارشناسان خبره در لابراتورار مستقر در کارخانه
  • استفاده ار تیم فروش با برخورداری از امکان سفارشگیری اینترنتی و تلفنی
  • استفاده ار زنجیره سرما حین پخش

 

فروش ویژه سالاد فصل تک نفره

محتویات سالاد فصل چیست؟

محتویات سالاد فصل چیست؟ یکی از دلنشین ترین و خوشمزه ترین انواع سالاد، سالاد فصل است که در کنار تمام غذا ها می توان آن را سرو و نوش جان کرد در این سالاد می توان از انواع سبزیجات تازه به دلخواه و سلیقه خود استفاده کرد.

سالاد ها در انواع مختلف به صورت مجزا و یا کنار غذایی آماده و سرو می شوند و هر کدام از موادی خاص تهیه و با انواع سس های خوشمزه مصرف می شوند که به دلیل استفاده سبزیجات فراوان در آن برای بدن بسیار لازم و ضروری هستند.

سالا د فصل از موادی مختلف مثل کاهو و گوجه و خیار یا انواع کلم تهیه می شود و یکی از انواع پر طرفدار سالاد ها، سالاد فصل است این سالاد با انواع سبزیجات درست می شود اما بنا به دلخواه و سلیقه شما می توانید از هر تزئینی روی آن استفاده کنید.

برای سالاد فصل عالی می توان از انواع کاهو رسمی و یا کاهو پیج و سایر انواع ان به اضافه خیار و گوجه و یا قدری هویج و انواع کلم بنفش و سفید و افزودنی هایی نظیر گوشت مرغ و یا تن ماهی استفاده کرد البته این نوع اخیر بیشتر برای کسانی استفاده می شود که سالاد را به عنوان غذا استفاده می کنند ولی اگر سالاد به عنوان کنار غذایی سرو شود داخل آن فقط از انواع سبزیجات تازه و آبلیمو و در صورت تمایل از انواع سس سالاد استفاده و آن را سرو و مصرف می کنند.

فروشگاه عرضه سالاد فصل تک نفره

فروشگاه عرضه سالاد فصل تک نفره فروشگاه عرضه سالاد فصل تک نفره انواع سالاد را از بهترین و تازه ترین سبزیجات روز در بسته های تک نفره و کاملا بهداشتی آماده کرده تا همه بتوانند از یک خوراک کاملا سلامت برخوردار باشند.

سالاد فصل در انواع مختلف با قیمت هایی بسیار مناسب در فروشگاه ها، رسنوران ها، تالارها، بوفه و فست فودها، کترینگ های برگزاری مراسم عرضه می شود تا همه بتوانند از یک کالای عالی و تازه و از خواص آن با پرداخت هزینه ای بسیار اندک برخوردار شوند.

فروش سالاد فصل در بسته های انفرادی سبب توسعه بهداشت شده و هر کس می تواند به صورت اختصاصی ظرف خود سالاد را داشته باشد.

 

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات