قیمت انواع سالاد

قیمت انواع سالاد بسته بندی

قیمت انواع سالاد بصورت بسته بندی شده و آماده مصرف چگونه تعیین می شود؟ خرید انواع سالاد بسته بندی به چه صورت انجام می شود؟ آیا در تهران و شهرهای بزرگی مثل مشهد، اصفهان و شیراز نمایندگی فروش سالاد وجود دارد؟

این پرسش ها و سوالات دیگری از این قبیل در ذهن بسیاری از افراد که از سالاد بسته بندی شده و آماده مصرف استفاده می کنند، وجود دارد. اما بد نیست که دلایل استفاده از انواع سالاد آماده مصرف را بدانیم.

 

دلایل استفاده از سالاد های آماده مصرف و بسته بندی شده

سبزیجات موجود در سالاد که اغلب بصورت خام و تازه مورد مصرف قرار می گیرد، حاوی انواع ویتامین ها و مواد معدنی است. در واقع ارزش غذایی سالاد و نکات مربوط به تامین سلامت در نتیجه مصرف انواع سالاد و سبزیجات بر کسی پوشیده نیست. اما آماده سازی سالاد با توجه به محدودیت زمانی و مکانی که زندگی امروزه ایجاد نموده است، باعث می شود میل به تقاضا جهت برخورداری از انواع سالاد بصورت آماده مصرف رو به فزونی گذارد.
دسترسی به مواد اولیه تازه و مرغوب از یک سو، شستشو، ضد عفونی صحیح، خرد کردن و بسته بندی و نحوه سرو آن نیز از سوی دیگر عاملی است که کارخانجات تولید سالاد جهت ایجاد برخورداری بیشتر افراد از فواید و خواص انواع سالاد، بخشی عظیمی از پتانسیل مالی، تجربی، علمی و عملی خود را معطوف به تولید و عرضه انواع سالاد آماده نمایند.
کارخانجات معتبری که دارای پروانه بهره برداری و مجوز تولید سالاد هستند، دسترسی بهتری به مواد اولیه انواع سالاد از جمله باغداران، مزرعه داران و یا گیاهان گلخانه ای دارند. از طرف دیگر با در اختیار داشتن تجهیزات و دستگاههای تمام اتوماتیک که مجهز به کار آمد ترین و به روز ترین فناوری ها و تکنولوژی است، با صرف زمان کمتر حجم بیشتری از انواع سبزیجات را بدرستی  و با رعایت موازین بهداشتی آماده بهره برداری و استفاده برای انواع سالاد می نمایند.
ظروفی که انواع سالاد نیز در آن بسته بندی می شوند و نحوه بسته بندی صنعتی نیز علاوه بر تاثیر بر ماندگاری بیشتر آنها سبب سهولت بهتر نگهداری و سرو سالاد است. از همه مهمتر علامت استاندارد غذایی و سیب سبز سلامت که بر روی بسته محصولات درج شده موجب آرامش افراد بابت انجام بررسی و آزمایشات لازم جهت تایید سلامت محصول می شود.
سالاد آماده مصرف

انواع سالاد های بسته بندی شده موجود در بازار

همزمان با پیشرفت تکنولوزی در زمینه مواد غذایی و بسته بندی، امروزه بسیاری از انواع سالاد را می توان بسته بندی و روانه بازار کرد. حتی برخی از سالاد ها و یا سبزیجاتی که در بازار داخلی یافت نمی شود را براحتی می توان وارد و یا صادر نمود. اما رایجترین انواع سالاد در بین رستوران ها و فست فودی ها که بیشترین بازار عرضه انواع سالاد را تشکیل می دهند به قرار زیر است:
  • سالاد فصل یا سالاد کاهو
  • سالاد شیرازی
  • سالاد سزار
  • سالاد اسفناج
  • سالاد یونانی
  • سالاد کلم
  • سالاد ذرت
  • سالاد میوه
  • سالاد تایلندی
  • سالاد مکزیکی
  • سالاد الویه
  • سالاد رژیمی یا سالاد دایت

 

انواع سالاد بسته بندی

 

انواع سالاد آماده مصرف در چه وزن و سایزی بسته بندی می شوند

قالب ها و ظروف مختلفی برای بسته بندی سالاد وجود دارد. این ظروف با توجه به نوع سالاد، حجم و وزن سالاد، محل عرضه آنها، سفارش مشتری، خلاقیت و سلیقه تولید کننده سالاد برای تولید محصولی منحصر به فرد انتخاب می شوند. برخی از انواع این ظروف دایره یا گرد هستند و برخی بصورت مربع مستطیل هستند. برخی دیگر این ظروف را در قالب های چند ضلعی و یونیک سفارش می دهند.

برخی از سالادها مثل سالاد ذرت، سالاد کلم و سالاد میوه در ظروف لیوانی با ارتفاعات متفاوت تولید و عرضه می گردند. سالادهایی مثل سالاد یونانی، سالاد سزار، سالاد اسفناج که دارای اقلام مختلفی مثل نان تست، پنیر و سس مخصوص هستند، درون ظروفی که دارای دیواره های جدا کننده یا اصطلاحا دیوایدر هستند بسته بندی می شوند. البته سالاد های فصل نیز که معمولا از سس های تکنفره در کنار آن استفاده می شود نیز گاهی درارای بخش جداگانه ای است که در طراحی ظرف آن لحاظ شده است.

سالادها معمولا یا بصورت تکنفره یا دیسی تولید و پخش می شوند. سالاد های یکنفره در هریک از انواع سالاد دارای وزن های مختلفی است. همچنین محل عرضه سالاد می تواند در تعیین وزن سالاد تاثیر گذار باشد. بعنوان مثال وزن سالاد فصل تکنفره در فست فودی ها بیشتر از رستورانها است. البته در نهایت سفارش مشتری و خریداران تعیین کننده خواهد بود.

 

وزن انواع سالاد

 

چه عواملی قیمت انواع سالاد بسته بندی را تعیین می کند

عوامل زیادی در تعیین قیمت انواع سالاد بسته بندی و آماده مصرف تاثیر دارد. از جمله مهمترین عوامل می توان از موارد زیر نام برد:

  • جنس ظرف بسته بندی
  • گرماژ ظرف بسته بندی
  • روش بسته بندی که خود دارای انواع وکیوم، سیل وکیوم، همراه با تزریق اتمسفر اصلاح شده و یا بدون آن
  • قیمت روز مواد اولیه شامل سبزیجات و صیفی جات و سایر اقلام سالاد
  • وزن سالاد
  • نوع سالاد
  • رقابت بین تولید کننده و فروشندگان سالاد

همانگونه که بیان شد کارخانجات تولید سالاد همواره سعی دارند تا از بهترین و مرغوبترین مواد اولیه را برای تولیدمحصولات خود استفاده کنند. همچنین می باست مواد اولیه ای مثل انواع سبزیجات و صیفی جات را به روز خریداری نمایند. لیکن با توجه به نوع سالاد و تغییر فصل گاهی ناچار به تهیه مواد اولیه خود از شهرها و دیگر و سایر نقاط هستند. این امر سبب نوساناتی در قیمت تمام شده محصول می شود. باید توجه داشت که نزول قیمتی حاصل از رقابت بین تولید کنندگان و فروشندگان سالاد جهت افزایش مشتری، نباید در کیفیت محصولات تاثیری بگدارد.

بسیاری از تولید و عرضه کندگان سالاد برای مشتریان وفادار خود و یا کسانیکه خرید عمده و تیراژ بالا دارند و نیز افرادی که نمایندگی فروش و پخش انواع سالاد را در سراسر ایران به عهده دارند، تخفیفات خاصی را هنگام تعیین قیمت انواع سالاد در نظر می گیرند.

 

قیمت سالاد بسته بندی

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات