قیمت انواع سالاد سزار اصل

آیا قیمت انواع سالاد سزار بسته بندی شده در بازار از قیمت تمام شده این محصول در تولیدات خانگی و رستورانی کمتر است؟ قیمت انواع سالاد بسته بندی و آماده مصرف چگونه است؟ آیا خرید سالاد های بسته بندی شده و بویژه سالاد سزار از کارخانجات تولید سالاد، توسط رستورانها و فست فودی ها نقشی در بالا بردن فروش آنها داشته است؟

 

تولید انواع سالاد سزار

انواع سالاد بسته بندی موجود در بازار

بدنبال گسترش خرید و فروش انواع سالاد بسته بندی شده و آماده مصرف در بازار، کارگاههای زیادی اقدام به تولید چنین محصولی نمودند. متاسفانه قیمت پایین محصولات ارائه شده توسط چنین کارگاههای غیر بهداشتی، توانسته است برای برخی خریداران قانع کننده باشد. لذا باید توجه داشت که تکرار در خرید توسط هر مشتری بر اثر رضایت اتفاق می افتد. رضایت مشتریان بخصوص در زمینه مواد غذایی، تنها منوط به قیمت پایین محصولات نیست بلکه کیفیت مواد، نحوه بسته بندی، نشان استاندارد، تولید روزانه و بسیاری دیگر از این عوامل نیز اهمیت و جایگاه ویژه ای دارند.

با عرضه انواع سالاد بسته بندی شده در کارخانه می توان تا حدود زیادی نسبت به تامین رضایت و اعتماد مشتریان اقدام نمود. این محصولات که پروسه تولید خود را در خط تولید سالاد مجهز به آخرین تکنولوژی در زمینه شستشو، ضد عفونی، خرد کردن و بسته بندی طی می کنند در حین تولید و پس از آن توسط کارشناسان مجرب مورد آزمایشات میکروبی قرار گرفته و کیفیت آنها کنترل می شود. نشان استاندارد و سیب سلامت مهر تاییدی در سلامت محصول توسط سازمان غذا و دارو است که بر روی این محصولات درج می شود. تاریخ تولید، مدت زمان و دمای مناسب نگهداری نیز بر روی بسته بندی محصولات بطور مشخص قرار می گیرد.

 

قیمت انواع سالاد سزار

قیمت سالاد سزار (Caesar Salad) اصل

بی شک شرکت هایی که در زمینه تولید و عرضه سالاد ها فعالیت دارند، توجه ویژه به سالاد سزار خواهند داشت. زیرا این نوع سالاد طرفداران زیادی در کشور دارد.اما طبیعتا مهمترین عاملی که می تواند مصرف کننده ها را به خرید سالاد سزار نزدیک کند، رعایت طرز تهیه سالاد سزار اصل به روش ایتالیایی و تهیه آن از بهترین مواد اولیه می باشد.

قیمت انواع سالاد آماده مصرف با توجه به قیمت روز مواد اولیه، نوع سالاد، وزن و نوع بسته بندی تعیین می شود. فروش انواع سالاد سزار نیز با رعایت همین موارد انجام و قیمت گذاری می شود. خرید از سایت اختصاصی کارخانه می تواند با حذف واسطه های فروش در قیمت تمام شده محصول تاثیر زیادی داشته باشد. از این رو می توان با تماس با کارشناسان فروش و راههای ارتباطی مندرج در سایت  از بهترین قیمت و تخفیفات ویژه مربوط به خرید در تیراژ بالا و یا مداومت در خرید و بسیاری دیگر از آفرها بهرمند شد.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات