قیمت انواع سالاد کاهو

قیمت سالاد کاهو آماده مصرف و بسته بندی شده ارتباط مستقیمی با وزن سالاد دارد. سالاد فصل تکنفره و دیسی هر یک در اوزان مختلفی تولید می شوند. ترکیبات اصلی آن شامل: کاهو پیچ، گوجه گیلاسی، خیار حلقه شده و هویج رنده شده می باشد. می توان بر اساس سفارش به ترکیبات آن ذرت، زیتون و کلم نیز افزود.

قیمت سالاد کاهو

تولید روزانه سالاد بسته بندی

سالاد ها دارای انواع مختلفی از سبزیجات و مواد اولیه می باشند. کارخانجات تولید سالاد موظف به استفاده از مواد درجه یک و تازه هستند. سالاد فصل یکی از انواع سالاد هایی است که در کارخانجات مختلف تولید و عرضه می شود. تولید سالاد فصل نیازمند استفاده از سبزیجات و صیفی جاتی است که بایدبطور روزانه خریداری و به بهره برداری برسد. کارخانجات مختلف با بهرمندی از تگنولوژی نوین بسته بندی، زمان ماندگاری انواع سالاد تهیه شده را با تزریق اتمسفر اصلاح شده (MAP) ارتقا داده و معمولا با درج دمای مناسب جهت نگهداری بر روی بسته بندی محصول آن را عرضه می کنند. اما با این وجود طول مدت استفاده از انواع مختلف آن و بهرمندی از ارزش غذایی سالاد، بویژه سالاد فصل بیش از ۵ روز نخواهد بود. از این رو لازم است که سالاد بصورت روزانه وبر اساس سفارش تهیه و تولید گردد.

 

قیمت سالاد کاهو

ارزیابی قیمت سالاد کاهو بسته بندی شده

همین جا شایسته است این نکته یاد آوری شود که بطور کلی همان اندازه که قیمت سالاد تولید شده در کارگاهها و روش سنتی تهیه و بسته بندی سالاد پایین تر است، کیفیت مواد اولیه، مدت زمان ماندگاری سالاد نیز درچه پایین تری داشته و در عوض با میزان آلودگی بیشتری در آنها مواجه هستیم که می تواند موجب هزینه های گزاف درمانی و بیماریهای متعدد عفونی و انگلی شود. نشان استاندارد محصولات کارخانجات متعدد، بیانگر گذران آزمایشات مختلفی است که حاکی از سلامت محصول است. با توجه به مباحث فوق قیمت انواع سالاد بسته بندی، وابسته به فاکتورهای بخصوصی است که از عمومی ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • قیمت روز مواد اولیه
  • وزن سالاد
  • ترکیبات سالاد
  • ظرف بسته بندی ( به ویژه در مورد سالاد های سفارشی)
  • نوع بسته بندی سالاد
  • مکان تولید سالاد
سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات