سالاد فصل یکفره

قیمت بهترین سالاد فصل یک نفره

سالاد فصل یک نفره یکی از پر تقاضاترین انواع سالاد تولید شده در کارخانجات است. این سالاد در بین رستوران داران، فست فودی ها، کترینگها و افرادی که در کار تشریفات و برگزاری مراسم هستند، مورد استقبال فراوانی است،

کیفیت مواد اولیه، ظرف، نحوه بسته بندی و قیمت تمام شده، رقابت مثبتی را در بین تولید کنندگان آن فراهم آورده است. انواع سالاد فصل تکنفره بصورت بسته بندی شده و آماده مصرف را می توان در لیست محصولات تولیدی بسیاری از کارخانجات تولید سالاد یافت.

اجزای تشکیل دهنده سالاد فصل یکنفره

مواد اولیه و اصلی این سالاد شامل کاهو پیچ یا کاهو سالادی، گوجه گیلاسی یا برش هایی از گوجه فرنگی، حلقه هایی از خیار و هویج است که برخی به آن ذرت و زیتون هم اضافه می کنند و در کنار سس سالاد تکنفره به فروش می رسانند.

 

سالاد فصل تکنفره

هنگام خرید سالاد به چه نکاتی باید توجه داشت

استفاده از بهترین و تازه ترین مواد اولیه، طرح و شکل ظروف سالاد و نحوه بسته بندی کردن آنها، روش نگهداری و پخش، همگی می تواند در کیفیت و در نتیجه قیمت تمام شده محصول موثر واقع شود. اما مهم تر از قیمت انواع سالاد نکته ای که باید به آن توجه ویژه داشت، محل تولید این محصول است که حتما باید از واحد های تولیدی که دارای پروانه بهره برداری و مجوز های لازم جهت تولید انواع سالاد هستند، خریداری شود. باید دقت شود که بر روی بسته بندی محصول علامت استاندارد و سیب سلامت، تاریخ تولید و انقضا، شرایط نگهداری و مدت زمان ماندگاری محصول درج شده باشد.

هرگز سلامتی خود را به بهانه قیمت پایین تر چنین محصولاتی که در کارگاههای غیر بهداشتی تولید می گردند از بین نبرید. زیرا عملیات شستشو و ضد عفونی سبزیجات از اهمیت بالایی برخوردار است. عدم دخالت دست و بهرمندی از دستگاههای تمام اتوماتیک موجود در خط تولید سالاد در کارخانجات، احتمال آلودگی را بشدت کاهش می دهد. گذر از لابراتورهای مستقر در کارخانجات که مسول کنترل کیفیت و تایید صلاحیت و سلامت محصول هستند نیز موجبات برخورداری از محصولی عاری از آلودگی را فراهم می آورد.

 

سالاد فصل یک نفره

چگونگی سفارش خرید سالاد فصل تکنفره خرید

جهت خرید سالاد فصل یک نفره و انواع دیگر سالاد بسته بندی شده، می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید و از تخفیف های ویژه ما بهرمند شوید. همچنین افرادی که مایل به پذیرش نمایندگی فروش سالاد هستند، می توانند در خواست خود را از همین طریق اعلام نمایند.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات