قیمت خرید انواع سالاد مخصوص

قیمت خرید سالاد مخصوص در واحد های تولیدی مختلف چگونه تعیین می شود؟ آیا تولید سالاد به صرفه تر است یا خرید انواع سالاد بسته بندی شده و آماده مصرف؟

 

قیمت خرید سالاد مخصوص

انواع سالاد مخصوص

هر سالاد محتوای و ترکیبات مخصوصی است که با توجه به فراوانی مواد اولیه در هر منطقه و ذائقه افراد تهیه و تولید می شود. اما با تبادل فرهنگ غذایی و سهولت دسترسی به سبزیجات و سایر اقلام انواع مختلف سالاد، انواع دیگری از سالاد در لیست سالاد های معمول هر منطقه قرار می گیرد. از جمله این سالاد ها می توان به سالاد سزار اصل ایتالیایی، سالاد اسفناج، سالاد یونانی، سالاد تایلندی، سالاد اندونزی، سالاد استوایی، سالاد پروتئینی و سالاد میوه اشاره نمود.

برای نمونه سالاد میوه، معمولا تنها بر اساس میوه های موجود در هر فصل و منطقه انتخاب می شد. لیکن با ورود انواع میوه های استوایی به بازار، می توان از انواع میوه های استوایی و سایر اقلیم های کشاورزی و آب و هوایی بهرمند شد. نکته حائز اهمیت، در تهیه انواع سالاد تازه بودن و مرغوبیت مواد اولیه است. بسیاری از کارخانجات  با در اختیار داشتن خط تولید سالاد و سبزیجات، امکان کشت و یا واردات انواع مختلف سبزیجات و ملزومات هر سالاد را داشته و با یهرمندی از کارشناسان تغذیه و سرآشپز های بین المللی، انواع سالاد های ایرانی و خارجی را تولید و عرضه می نمایند.

 

قیمت سالاد مخصوص

قیمت خرید سالاد مخصوص در واحد های تولیدی

در حال حاضر بسیاری از واحد های تولیدی مشغول فعالیت در زمینه تولید و عرضه انواع سالاد بسته بندی و آماده مصرف هستند. برخی از این واحدها بدون برخورداری از مجوز تولید اقدام به این کار می نمایند. خوشبختانه با نظارت بازرسین ذیصلاح و توجه افراد به بهرمندی از مواد غذایی سالم و دارای نشان استاندارد، چنین واحد های تولیدی عمر کوتاهی در بازار فروش سالاد و سبزیجات آماده مصرف دارند.

کارخانجات معتبر تولید سالاد، با در اختیار داشتن تجهیزات و دستگاههای تمام اتوماتیک هم سبب ارتقا سرعت تولید و هم افزایش سحط کیفی و بهداشتی محصولات سبزی و سالادی شده اند. تنوع سالادهای بسته بندی شده در این کارخانجات شامل انواع سالادهای ایرانی و خارجی است. از این رو مشتریان و متقاضیان خرید انواع سالاد و سبزی می توانند بصورت روزانه، به تازه ترین و با کیفیت ترین انواع سالاد دسترسی داشته باشند. توزیع و پخش انواع سالاد بسته بندی و سبزیجات سورت یا بسته بندی شده در سراسر کشور با حفظ زنجیره سرما، صورت می پذیرد.

با احتساب این موارد براحتی می توان دریافت که قیمت تمام شده خرید انواع سالاد بسته بندی شده، بسیار مقرون به صرفه تر از تولید آن است. تنوع وزن، ظروف بسته بندی، تنوع ترکیبات سالاد، امکان سفارش تولید و خرید سالاد تشریفاتی همگی بیانگر این مزیت بالاخص برای مجموعه های مانند رستوران ها، فست فود، بوفه، تالارها و کترینگ ها برگزاری تشریفات که می بایست تولید روزانه سالاد را در تنوع گوناگون داشته باشند، می باشد.

 

قیمت خرید سالاد مخصوص

سفارش تولید سالاد مخصوص

گذشته از انواع سالاد خارجی و استفاده از سبزیجات و ترکیبات خاص در سالاد، سالاد مخصوص اغلب دارای ویژگی هایی است که بنا به تقاضای مشتری، هنگام تولید بدان توجه می شود. که طبیعتا در قیمت سالاد نیز تاثیر گذار است. از جمله این موارد می توان به ویژگی های زیر اشاره نمود:

  • وزن سالاد
  • استفاده از ظروف سفارش
  • افزایش یا کاهش ترکیبات اصلی سالاد
  • استفاده از برند انحصاری خاصی هنگام بسته بندی
سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات