قیمت خرید سالاد الویه بسته بندی

قیمت خرید سالاد الویه آماده مصرف و بسته بندی شده به چه عواملی بستگی دارد؟ آیا تنها برند محصولات می تواند در انتخاب محصول و خرید آن تاثیرگذار باشد؟ بهترین کیفیت سالاد الویه کدام است؟

 

قیمت خرید سالاد الویه

بهترین کیفیت سالاد الویه و ارزش غذایی آن

سالاد الویه از جمله غذاهایی است که می توان بعنوان وعده اصلی غذا، میان وعده و یا دسر از آن استفاده نمود. این سالاد که آماده کردن آن نسبتا زمان بر است امروزه به صورت آماده مصرف و در بسته بندی های گوناگون به فروش می رسد. سالاد الویه با ذائقه ایرانی ها بسیار سازگار است و اگر به لحاظ گوارشی مشکل جدی وجود نداشته باشد تقریبا در تمام رژیم های غذایی جای دارد. ارزش غذایی سالاد الویه بدلیل برخورداری از چهار گروه اصلی مواد غذایی یعنی گروه قند و نشاسته، پروتئین، ویتامینها و چربی ها بالا است. می توان با توجه به رژیم غذایی خود میزان چربی این سالاد را کنترل نمود.

استفاده از مواد اولیه ارگانیک و مرغوب و انتخاب سس و چاشنی های مورد استفاده در این سالاد علاوه بر ایجاد طعمی دلپذیر سبب ارتقا کیفی این محصول می شود. مرنیت کردن و زمان بندی خاص آن و نیز ترکیب مواد در اندازه های مناسب با یکدیگر از عوامل دیگری هستند که می تواند در ایجاد کیفیت بهتر این سالاد نقش داشته باشد.

قیمت خرید سالاد الویه و نسبت آن با فاکتورهای موثر در قیمت گذاری

مواد اولیه سالاد الویه نسبتا متنوع و از گروههای مختلف گیاهی و پروتئینی هستند. به همین دلیل قیمت گذاری بر روی این محصول به عوامل مختلفی وابسته است از جمله این عوامل می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • نرخ روز مواد اولیه در بازار
  • ظرف و نوع بسته بندی
  • وزن سالاد

البته بجز موارد فوق باید در انتخاب برند و مکان تولید انواع سالاد نیز توجه داشت.  قیمت خرید سالاد الویه صنعتی که در کارخانه تهیه و تولید شده با سالاد تولید شده در کارگاههای فاقد مجوز متفاوت است و اغلب با اختلاف مختصری بیشتر است. اما سلامت این سالادها با انواع آزمایشات و نظارت های بهداشتی و برخورداری از علامت استاندارد غذایی و سیب سلامت تضمبن شده است. همچنین می توان با ایجاد تماس مستقیم با کارشناسان فروش کارخانه از قیمت تمام شده محصول بدون واسطه بهرمند شد. فروش انواع سالاد الویه بسته بندی و سایر انواع سالاد و سبزی خوردن که طیف وسیعی از محصولات این شرکت را در بر گرفته به همین طریق انجام می شود که با استقبال فراوانی از سوی مشتریان همراه بوده است.

 

 

 

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات