فروش اینترنتی سالاد

قیمت خرید سالاد تشریفاتی

خرید سالاد تشریفاتی اغلب توسط رستوران ها، هتل ها و کترینگ های برگزاری مراسم انجام می شود. همچنین افراد جهت سرو در مهمانی های خصوصی نیز از جمله سفارش دهندگان سالاد تشریفاتی به کارخانجات تولید سالادهای بسته بندی شده و آماده مصرف هستند. سالاد تشریفاتی دارای چه ویژگی هایی است و آیا می توان سفارش تولید سالاد خاصی را داشت؟

 

خرید سالاد تشریفاتی

افزایش رویکرد خرید سالاد تشریفاتی

پذیرایی در ضیافت های شام یا ناهار اغلب با نوعی از سالاد همراه است. همچنین در بسیاری از مراسم رسمی و غیر رسمی، سالاد میوه یکی از انتخاب های شایسته جهت سرو و پذیرایی، بعنوان پیش غذا، دسر و یا حتی میان وعده محسوب می شود. در گذشته برخورداری از سالاد بار یکی از امتیازات میزبانی تلقی می شد. لیکن بدلیل عدم برخورداری از فضای کافی، محدودیت مواد اولیه آماده شده سالاد، جهت افزایش و یا رفرش کردن محتوای ظروف سالاد، از بین رفتن نظم میز و آرایش سالاد، محدودیت توجه به رعایت بهداشت حین سرو و مسایلی از این قبیل سبب شد تا سالادهای آماده مصرف، با تزئینات و بسته بندی های شکیل و صد البته با تازگی مواد اولیه و طعم و کیفیت مناسب جایگزین سالاد بار شود.

لزوم عرضه انواع مواد غذایی و بویژه سالاد و سبززیجات بهداشتی و دارای نشان استاندارد در رستوران ها و هتل ها یکی دیگر از دلایل افزایش تقاضا برای خرید انواع سالاد آماده مصرف و بسته بندی است. از دیگر موارد این افزایش رویکرد می توان به قیمت مناسب تمام شده این محصول اشاره داشت. همچنین پخش انواع سالاد بسته بندی شده در کارخانجات دارای خط تولید سالاد و سبزیجات آماده مصرف، با توجه به زمان و مکان ارائه شده از سوی مشتری و با حفظ زنجیره سرما صورت می گیرد که می تواند نقش مهمی در تازگی و حفظ ارزش غذایی سالاد داشته باشد.

 

خرید سالاد تشریفاتی

ویژگی های سالاد تشریفاتی

سالاد های تشریفاتی از جمله سالادهای آماده مصرفی هستند که در ظروف و وزن های مختلف تولید و عرضه می شوند. از جمله شاخص های سالاد تشریفاتی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • استفاده از مواد اولیه تازه، مرغوب و درجه یک (که در کارخانجات معتبر رعایت این مورد  جت تولید تمامی سالادها ضروری است)
  • رعایت دستورالعمل اصلی در تولید سالاد و سس مخصوص آن بر اساس رسپی بین المللی آن
  • افزایش برخی سبزیجات و ترکیبات بر اساس سفارش مشتری مانند افزودن کلم، ذرت و زیتون به سالاد فصل
  • افزایش حجم سالاد بر اساس سفارش مشتری
  • استفاده از ظروف سفارشی
  • بهرمندی از انواع سالاد ایرانی و خارجی

 

 

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات