قیمت سالاد مجلسی بسته بندی

قیمت سالاد بسته بندی که ویژه مجالس و همایش ها و نیز رستوران، هتل و فست فود تولید و در ظروف شکیل یکنفره و یا دیسی بسته بندی می گردد، نکته قابل تاملی است که از سوی خریداران بررسی می گردد. بسیار اتفاق می افتد که به لحاظ کیفی و بهداشتی سالادی را انتخاب می کنیم، ولی هنگام خرید بویژه در تعداد بالا با مشکل هزینه و قیمت آن مواجه می شویم. دقیقا از همین جا رقابت بین تولید کنندگان و برندهای معبر تولید سالاد که دارای مجوز از سازمان غذا و دارو هستند آغاز می گردد.

از همین رو کارخانجات مختلف سعی می کنند ضمن رعایت کیفی محصولات خود و بهرمندی از مرغوب ترین و تازه ترین انواع سبزیجات و میوه ها، در خصوص نوع ظرف و بسته بندی آن نیز با یکدیگر به رقابت بپردازند و قیمت نهایی محصول خود را متناسب تر و مقبول تر اعلام نمایند.

 

تولید سالاد بسته بندی

نکاتی که در تولید سالاد بسته بندی ایجاد رقابت می کند

  • مرغوبیت و تازگی مواد اولیه
  • میزان ترکیبات مواد و رعایت دستورالعمل اصلی هر سالاد
  • ایجاد تنوع در محصولات
  • تهیه و ارائه سس مخصوص هر سالاد
  • تولید روزانه جهت حفظ تازگی و ارزش غذایی سالاد و سبزیجات
  •  برخورداری از امکان و انعطاف لازم جهت تولید سالاد در وزن و ظروف مختلف
  • بسته بندی محصولات و دقت در ظرافت، زیبایی و استانداردهای روز دنیا در زمینه بسته بندی مواد غذایی
  • قیمت نهایی محصول
  • فروش و پخش در ابعاد وسیعتر

 

تولید سالاد بسته بندی

تعیین قیمت سالاد بسته بندی

سالاد و سبزیجات از جمله مواد غذایی هستند که تعیین قیمت آن به سلسله عواملی بستگی دارد. از آنجاییکه مهمترین بخش تشکیل دهنده انواع سالاد را سبزیجات تشکیل می دهند و نظر به قابلیت کشت سبزیجات در فصول مختلف و سهولت دسترسی و یا عدم دسترسی به سبزیجات سبب می گردد که قیمت این ماده غذایی بسیار تابع قیمت روز سبزیجات باشد. البته کارخانجات مختلف سعی می کنند تا با رعایت نکاتی و استفاده از امکاناتی نظیر برخورداری از مزارع و گلخانه های اختصاصی امکان بهرمندی از سبزیجات مختلف را در تمام فصول سال برای خود فراهم آورند و به این ترتیب تا حدودی قیمت نهایی محصول را تا مدت زمان محدودی ثابت نگه دارند.

همچنین برخی از شرکتها و تولید کنندگان برای مشتریان وفادار خود و یا خرید هایی که در حجم و تعداد بالا صورت می پذیرد و نیز مناسبت های مختلف تخفیفات ویژه ای در نظر می گیرند که همگی سبب تغییر در قیمت خواهد شد. از این رو جهت بهرمندی و گرفتن اطلاعات کافی در خصوص قیمت حتما لازم است تا با کارشناسان فروش هر مجموعه ارتباط برقرار شود.

این مجموعه نیز با ایجادامکان ارتباط تلفنی برای مشتریان خود این امکان را فراهم آورده تا ضمن برخورداری از مشاوره جهت خرید در خصوص وزن و قالب مناسب از قیمت و تخفیفات ویژه آن نیز مطلع شوید. سفارش خرید بلافاصله به واحد تولید ارجاع و عملیات تولید در بزرگترین و مجهزترین خط تولید سالاد در ایران آغاز می شود. از آنجاییکه این شرکت مستقیما محصولات خود را بدون واسطه به مشتریان خود ارائه می نماید و نیز مجهز به واحد پخش انواع سالاد بسته بندی و سبزی خوردن می باشد، می تواند بالاترین حجم خرید مشتریان خود را در سریعترین زمان تولید و با مناسبترین قیمت ارائه و توزیع نماید.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات