نمایندگی فروش انواع سالاد یونانی

نماینگی فروش انواع سالاد و سبزیجات مانند سالاد یونانی، سالاد سزار، اسفناج، شیرازی، فصل، کلم، ذرت، میوه ، سبزی خوردن و غیره  هر چقدر بتوانند محصولات خود را  با کیفیت بهتر عرضه دارند، طبیعتا مشتریان خود را برای مدت طولانی تری حفظ کنند. عموما خریداران به نمایندگی هایی مراجعه می کنند که بتوانند سفارش خرید آنها را در کوتاهترین زمان و به بهترین نحو ارائه کنند.

فروش سالاد یونانی از جمله سالاد هایی است که با استقبال بی نظیری در فست فودیها و رستورانها مواجه است. بنابراین معمولا سفارش خرید این سالاد خوشمزه زیاد است. واحد های تولیدی، کارخانجات یا نمایندگی هایی که اقدام به پدیرش تولید و فروش این قبیل سالاد ها می نمایند باید از توان و پتانسیل بالایی در ظرفیت تولید خود بهرمند باشند. همچنین هنگام فروش و ارسال سالاد یونانی و سایر انواع سالاد باید به حفظ زنجیره سرما توجه شود.

سس این سالاد دارای دستور تهیه بخصوصی است که در کنار پنیر فتا، گوجه، خیار، نان تست و زیتون طعم بی نظیری را ایجاد می کند. از عوامل تاثیر گذار انتخاب سالاد یونانی بسته بندی علاوه برمرغوبیت مواد اولیه، بسته بندی و اعتبار کارخانه تولیدی و پشتوانه های بهداشتی تایید شده از سوی مراجع ذیصلاح، همین سس مخصوص آن است که می تواند هر خریداری را برای خرید مجدد مجاب کند.

قیمت خرید در نمایندگی فروش انواع سالاد بسته بندی

قیمت انواع سالاد بسته بندی را واحد تولیدی آن برند از سالاد تعیین می کند. به هر حال هر یک از کارخانجات با توجه به نوع تولید، نحوه بسته بندی و سهولت دسترسی به مواد اولیه و عوامل زیاد دیگری قیمت تمام شده محصول خود را تعیین و به نمایندگان خود اعلام می نمایند. نمایندگان موظف هستند، تنها بر اساس قیمت اعلام شده، بدون هیچ افزایش یا کاهشی در قیمت آن را به مشتریان خود عرضه نمایند. البته گاهی تحت شرایطی مثل خرید مداوم و یا حجم بالا در خرید می تواند سبب تخفیف و کاهش قیمت شود.

 

نمایندگی فروش انواع سالاد

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات