نمایندگی فروش سالاد تک نفره

ارائه نمایندگی فروش سالاد تک نفره و دیسی در تنوع ترکیبات و اوزان متفاوت و نیز سبزیجات ایرانی و خارجی، توسط شرکت خوشه سبز سلامت، مرزهای فروش محصولات این شرکت را از بازار های داخلی به خارج از کشور بسط و گسترش داده است. انواع سالاد بسته بندی شده و آماده مصرف، سبزی خوردن، سبزیجات ایرانی و خارجی توسط نمایندگی های فروش، شرکت خوشه سبز سلامت با مناسب ترین قیمت و کیفیت در دسترس است.

 

قیمت سالاد فصل رستورانی

فروش انواع سالاد بسته بندی

سالادهای بسته بندی شده بهترین گزینه جهت مصارف رستورانی، کترینگ های برگزاری تشریقات و مراسم، فست فود، تالارها و حتی سوپرمارکت ها است. آنچه می تواند برندهای مختلف انواع سالاد بسته بندی شده و آماده مصرف موجود در بازار را از یکدیگر متمایز کند، در درجه اول کیفیت، تازگی و رعایت اصول بهداشتی تولید بوده و در درجه دوم قیمت مناسب آن است.

برخورداری از علامت استاندارد و سیب سلامت اگرچه تضمینی بر فیلترینگ کالای بی کیفیت و نشان از نظارت بر سلامت محصول بوده و ضروری است، لیکن کافی نیست. تازگی سبزیجات و ترکیبات سالاد، استفاده از مواد اولیه درجه یک و مرغوب، برخورداری از دستگاههای تمام اتوماتیک در خط تولید سالاد و انجام آزمایشات اپتیکال، میکروبی و انگلی حین تولید و پس از آن، استفاده از تکنولوژی جدید بسته بندی (MAP) جهت حفظ ارزش غذایی سالاد و افزایش ماندگاری آن و نیز رعایت دمای مناسب حین حمل و انتقال به مشتریان از جمله مواردی است که می تواند محصولی را در طراز بالاتری نسبت به همتایان خود قرار دهد.

قیمت سالاد فصل رستورانی

سالاد فصل بسته بندی تک نفره و سالاد دیسی و سالاد یونانی، سالاد سزار، سالاد شیرازی، سالاد کلم، سالاد اندونزی، سالاد میوه، سالاد استوایی، سالاد کینوا و  نیز انواع ترکیبات سالاد مانند کلم، هویج و کاهو بصورت رنده شده و یا خرد شده در اوزان مختلف، انواع سبزی خوردن، سبزیجات خورشتی، تمامی انواع سبزیجات استوایی و خارجی از جمله محصولات این شرکت هستند که با بالاترین کیفیت و نشان استاندارد و مناسب ترین قیمت در بازار داخلی و خارجی به فروش می رسند.

جهت سفارش براحتی می توان با شماره های مندرج بر روی این سایت تماس حاصل نموده و خدمات تولید و پخش انواع سالاد بسته بندی  و سبزیجات بهرمند شد.

اخذ نمایندگی فروش سالاد و سبزیجات بسته بندی از شرکت خوشه سبز سلامت

بدنبال افزایش تقاضا در سراسر ایران و خارج از کشور و نیز جهت ارتقای کیفیت خدمات ارسال، این شرکت سالانه نسبت به اعطا نمایندگی فروش محصولات خود به افراد و شرکت های پخش واجد شرایط اقدام می نماید.

همانگونه که بیان شد، تنها کیفیت تولید در برتری یک برند موثر نیست. در حوزه مواد غذایی و بالاخص انواع سالاد و سبزیجات با توجه به مدت ماندگاری و لزوم رعایت ارزش غذایی آنها، تسریع در عرضه انواع سالاد و سبزیجات با رعایت زنجیره سرما نقش مهمی در رضایت مشتری ایفا می کند. از این رو شرکت خوشه سبز سلامت با لحاظ نمودن شرایطی برای داوطلبین اخذ نمایندگی و اعطای مسئولیت فروش در مناطق بخصوصی این فاصله را از میان برداشته و تا کنون توانسته است به نحو مطلوبی خدمات خود را ارائه نماید.

 

چگونگی دریافت شرایط نمایندگی از شرکت خوشه سبز سلامت

از جمله شرایطی که این شرکت برای اعطای نمایندگی فروش سالاد و سبزیجات بسته بندی خود در نظر گرفته، دارا بودن روحیه همکاری نمایندگان و نیز تلاش ایشان در جهت وفاداری به تعهدات و آرمانهای شرکت می باشد. جهت دریافت جزییات بیشتر از شرایط نمایندگی، می توان با شماره های مندرج تماس حاصل نموده و جهت عقد قرارداد و شروع همکاری اقدام نمود.

 

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات