نمایندگی فروش سالاد در تهران

نمایندگی فروش سالاد یکی از آسانترین راهها برای کسانی است که قصد فعالیت در حوزه خرید و فروش سالاد دارند. نمایندگی فروش انواع سالاد را می توان از کارخانجات تولید سالاد که دارای پروانه بهره برداری هستند گرفت. محصولات این قبیل کارخانجات دارای سیب سلامت و علامت استاندارد غذایی، جدول ارزش غذایی محصول، تاریخ تولید و انقضا و نیز شرایط و مدت نگهداری هستند.

با توجه به گستردگی شهرهایی بزرگی مثل تهران، مشهد، اصفهان و شیراز بسیاری از کارخانجات با اعطای نمایندگی فروش به افراد ذیصلاح اقدام به فروش محصولات خود می نمایند. عرضه این سالاد ها توسط نمایندگان می تواند در سوپر مارکتها، تالارها، رستورانها، هتل ها، بوفه ها، کترینگ ها و سایر اماکن بازار هدف صورت پذیرد. به این ترتیب بازار فروش و پخش سالاد گسترده خواهد شد.

از طرفی بسیاری از افراد علاقمند به راه اندازی خط تولید سالاد می توانند از طریق گرفتن نمایندگی فروش سالاد، با کسب تجربه در زمینه فروش این قبیل محصولات و ارزیابی بازار هدف هدفمند تر به این حرفه مشغول شوند.

شرایط اعطای نمایندگی فروش سالاد

برای گرفتن نمایندگی فروش انواع سالاد، باتوجه به اینکه این محصول فرش و تازه است مستلزم داشتن ملزوماتی است. البته هر کدام از کارخانجات مکن است شرایط انحصاری خود را داشته باشند. ولی در زیر به برخی از آنها اشاره می شود.

  • داشتن فضای سردخانه جهت نگهداری محصول جهت پخش و توزیع
  • دارا بودن ماشین یخچال دار جهت حفظ زنجیره سرد و جلوگیری از فساد و پژمردگی سالاد
  • آشنایی با مسیر جهت داشتن برنامه تور ویزیت
  • سپردن وثیقه جهت خرید اعتباری به واحد تولید

از چه مکانهایی می توان نمایندگی فروش سالاد را گرفت

همانگونه که بیان شد این کارخانجات باید دارای پروانه بهره برداری باشند. همچنین مجوز تولید برای هر یک از انواع سالاد بطور جداگانه از سوی مقامات بهداشتی و مواد غذایی صادر می شود. عموما کارخانجاتی که بطور حرفه ای به تولید انواع سالاد اشتغال دارند، بسیار مجهز هستند. این تجهیزات شامل وسعت کارخانه، خطوط تولید با تکنولوژی مدرن و به روز، سردخانه های ورودی و خروجی محصول، لابراتوار مجهز و بالاخره کارشناسان و تیم خبره و با تجربه است.  هر بخش از کار توسط یک گروه انجام و هدایت می شود. واحد فروش یا بازرگانی کارخانجات مسئول ارزیابی و اعطای نمایندگی فروش به افراد هستند.

این مجموعه آماده اعطای نمایندگی فروش انواع سالاد آماده مصرف در تهران و سایر شهرستان ها است. همچنین در زمینه صادرات محصولاتی از قبیل سالاد و سبزیجات به سایر کشورها با پشتوانه سالاها تجربه در این زمینه نیز آماده همکاری است.

 

نمایندگی فروش سالاد

 

 

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات