نمایندگی فروش سالاد کلم

نمایندگی فروش سالاد بسته بندی شده و آماده مصرف چگونه و از چه طریقی می تواند فعالیت خود را آغاز نماید؟ آیا گرفتن نمایندگی نیازمند حصول شرایطی است؟ آیا می توان نمایندگی فروش انواع سالاد های بسته بندی و سبزیجات آماده مصرف را از هر واحد تولیدی پذیرفت؟ درصد موفقیت در فروش بیشتر از طریق نمایندگان چقدر است؟

 

نمایندگی فروش سالاد

چه نوع سالادی ارزش گرفتن نمایندگی فروش دارد

تهیه و تولید انواع سبزیجات و سالاد های آماده مصرف، شاید بنظر عده ای امری است که نه تنها نیاز به تخصص ندارد، بلکه در هر مکانی امکان مهیا نمودن آن فراهم است. از این رو عده ای به روش کاملا غیر بهداشتی، اقدام به تولید این قبیل محصولات می نمایند. سالاد و سبزیجات از جمله محصولاتی هستند که همان اندازه که برای سلامت افراد نقش مهم و تعیین کننده ای دارند، با عدم رعایت در انتخاب سبزیجات و مواد اولیه سالادها و نیز شستشو و ضد عفونی مناسب، می توانند سبب ساز بیماری های عفونی و انگلی بسیاری شده و گاه تاثیر این بیماری ها جبران ناپذیر خواهد بود.

از این رو کارخانجات صنعتی با فراهم آوردن امکانات و تجهیزات لازم، از جمله دستگاههای تمام اتوماتیک شستشو و ضد عفونی، خرد کن، دستگاه سانتریفیوژ جهت آبگیری و بکارگیری آخرین روش بسته بندی مواد غذایی تازه، یعنی وکیوم محصول به همراه تزریق اتمسفر اصلاح شده (MAP)، اقدام به تولید سالاد می نمایند. محصولات این قبیل کارخانجات بارها از محله نخست ورود مواد اولیه تا پایان بسته بندی مورد کنترل کیفی و آزمایشات متعدد جهت سلامت و عدم آلودگی های باکتریایی و انگلی قرار می گیرند. نشان استاندارد تنها زمانی به این قبیل محصولات تعلق می گیرد که بتوانند تمامی این آزمون ها را با موفقیت پشت سر گذارند.

 

اخذ نمایندگی سالاد

 

بهترین مرجع دریافت نمایندگی فروش انواع سالاد و سبزیجات آماده

محصولات چنین واحد های تولیدی به مرور با استقبال شایان توجهی روبرو می شوند. قیمت مناسب تمام شده انواع سالاد بسته بندی شده و کیفیت سبزیجات  آماده مصرف یا سورت شده، افراد را برای خرید از این قبیل برندها تشویق می نماید. گسترش بازار فروش و افزایش تقاضا، نیازمند تولید بیشتر است.

همانگونه که می دانیم انواع سالاد و سبزیجات از جمله محصولاتی هستند که می بایست بطور روزانه و بر اساس تقاضا تولید شوند و به هیچ وجه امکان تولید و ذخیره آن وجو ندارد. زیرا این محصولات با رعایت کیفیت بسته بندی و دمای مناسب تنها چهار تا پنج روز قابل نگهداری و مصرف هستند.از این رو تنها کارخانجاتی می توانند اقدام به پذیرش نمایندگی نمایند که دارای قابلیت و توان تولید در حجم و اندازه بالایی در روز باشند. این بدان معنا است که واحد تولیدی می بایست دارای چندین خط تولید سالاد و نیروی های کاری حرفه ای باشد.

 

تولید بهترین سالاد

شرایط دریافت نمایندگی

هر یک از کارخانجات به روشی اقدام به فروش محصولات خود می نمایند. برخی با ایجاد فروشگاههایی در خود کارخانه و یا فروشگاههای زنجیره ای یااینترنتی اقدام به فروش نموده و برخی کار فروش محصولات خود را بصورت بازاریابی حضوری انجام می دهند. اعطای نمایندگی فروش، این امکان را برای واحد فروش کارخانجات ایجاد می کند تا یتواند محصولات و خدمات خود را سریعتر، تازه تر و در بازار وسیع تری به فروش برساند. لیکن هر یک از آنها برای نمایندگان فروش محصولات خود شرایطی را در نظر می گیرند. که می توان در نشست با مدیران فروش آن مجموعه از آنها مطلع شد. اما عمومی ترین آنها به قرار زیر است:

  • داشتن روحیه همکاری
  • رعایت مقررات و تعهدات مقرره بین کارخانه و نماینده
  • برخورداری از توان و ظرفیت بازاریابی سرد و گرم
  • داشتم ماشین مجهز به سردخانه ( که گاهی از سوی کارخانه با شرایطی به نماینده واگذار می شود)

 

نمایندگی فروش سالاد

 

لیست محصولات شرکت

نماینده می بایست بر اساس لیست محصولات شرکت اقدام به بازاریابی نموده و سفارش گیری نماید. در بین انواع سالاد بسته بندی شده شرکت خوشه سبز سلامت، می توان به سالاد کلم ، سالاد فصل، سالاد سزار، سالاد شیرازی، سالاد میوه، سالاد اسفناج، سالاد یونانی، سالاد الویه، سالاد تایلندی، سالاد اندونزی و بسیاری دیگر از انواع سالاد های ایرانی و خارجی اشاره نمود. همچنین انواع ترشی و شور، زیتونن پرورده و شور، سبزیجات خارجی، خورشتی و خوردن در بسته بندی های گوناگون تکنفره و دیسی در اوزان مختلف موجود می باشد. انواع کاهو، کلم و هویج بصورت خرد شده و سایر سبزیجات و صیفیجات نیز بصورت سورت شده از جمله محصولات پر فروش داخلی و خارجی است.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات