انواع سالاد بسته بندی

پخش انواع سالاد بسته بندی در ایران

پخش انواع سالاد بسته بندی شده و آماده مصرف  در وزن ها و ظروف مختلف با پذیرش سفارش خرید تلفنی انجام می شود. پخش انواع سالاد و سبزیجات با حفظ زنجیره سرد از محل تولید تا رسیدن به دست مشتری صورت می گیرد. 

سالاد آماده تکنفره و دیسی یکی از درخواستهایی است که در سراسر ایران و جهان مطرح است .این موضوع سبب شده تا تولید کنندگان بسیاری با تخصیص دادن ظرفیت بالایی از سرمایه خود به تولید انواع سالاد آماده بپردازند.  کارخانجاتی با وسعت چندین هکتار با تجهیزات و ماشین آلات ایرانی و خارجی و برترین تکنولوژیها  در زمینه شستشو، ضد عفونی، خرد کن و بسته بندی مشغول تولید این محصولات هستند. همچنین تکمیل و تجهیز لابراتورهای تخصصی در زمینه تست و ارزیابی کیفی از جمله مواردی است که هر تولید کننده موفقی در این زمینه می بایست بدان توجه وافر داشته باشد.

بهرمندی از کارشناسان و تکنسین های متبحر و با تجربه در بخش تولید و کارشناسی شبکه پخش و توزیع از دیگر موارد حصول موفقیت و رضایت مشتریان است .

مجموعه خوشه سبز سلامت با پشتوانه افزایش روزشمار متقاضیان و ارایه خدمات مناسب و شایسته در سراسر ایران و نیز صادرات به کشورهای همجوار، همواره در تلاش برای ارایه تولیدات و توزیع محصولات خود با کیفیت برتر می باشد.

 

پخش انواع سالاد بسته بندی با حفظ زنجیره سرد

یکی از دلایل کاهش ماندگاری انواع سالاد قرار گرفتن در دمای محیط یا بالاتر است. اصولا سبزیجات با قرار گرفتن در دمای بالا، بسرعت آب میان بافتی خود را از دست می دهند. همین امر سبب پزمردگی و اصطلاحا پلاسیدگی سبزیجات و صیفیجات می شوند. از این رو قرار گرفتن محصول تولیدی در دمای بین ۱تا ۴ درجه بلافاصله پس از تولید اهمیت فراوانی دارد. به این دلیل تمامی کارخانجات تولید سالاد  مجهز به سردخانه هستند. اما حفظ این دما تا رسیدن به دست مشتری، حین پخش و توزیع نیز مهم است. استفاده از ماشین های پخش دارای سردخانه و یا یخچال که دمای آن قابل تنظیم باشد در حفظ این زنجیره سرما بسیار ضروری است.

پخش انواع سالاد

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات