سالاد الویه

ثبت سفارش

دارای مجوز بهداشت و نشان سیب سلامت

ارسال به تمام نقاط کشور

چاپ طرح پیشنهادی روی بسته

زمان آماده سازی 2 روز

گالری محصول

[table id=4 ]

درباره محصول

فروش انواع سالاد الویه بسته بندی در وزن های مختلف با بهترین کیفیت در مواد اولیه و طعمی دلپذیر با قیمت و کیفیتی کاملا رقابتی در لیست محصولات این شرکت قرار گرفت. انواع سالاد الویه مرغ و کالباس در این شرکت با بهرمندی از مواد اولیه کاملا مرغوب و درجه یک و توسط ماشین آلات تمام اتوماتیک تهیه و بسته بندی می گردد.

فروش این محصول مانند سایر محصولات این شرکت بدون واسطه و با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت، مستقیما از کارخانه و یا با ایجاد تماس تلفنی با کارشناسان فروش این مجموعه و ارائه سفارش انجام می پذیرد. پس از ثبت سفارش پروسه تولید آغاز شده و محصولات زیر نظر کارشناسان تولید و بهرمندی از خط تولید کاملا اتوماتیک در سرعت بالا انجام می شود.

فروش سالاد الویه  در وزن های مختلف و بسته بندی های بسیار شکیل انجام می شود. می توان جهت خرید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید. این گزارش توسط کارشناسان به واحد تولید ارائه و در زمان و مکان مقرر سفارش تحویل می گردد. حضور کارشناس بین المللی تغذیه در خط تولید، این امکان را فراهم آورده تا هر سالادی را با دستور تهیه اصلی آن و عالی ترین طعم تهیه و تولید نماییم. قیمت کارشناسی شده این محصول همچنان می تواند در خرید هایی با تعداد بالا و یا تکرار در خرید مشمول تخفیفات ویژه ای گردد.

ثبت سفارش

محصولات مشابه