بزرگترین تولیدی سالاد کاهو بسته بندی استاندارد در ایران

تولیدی سالاد کاهو بسته بندی دارای نشان استاندارد، ملزم به رعایت اصولی است که از جمله مهمترین آنها می توان به استفاده از مواد اولیه درجه یک و تازه و برخورداری از خط تولید تمام اتوماتیک و کاملا صنعتی و مکانیزه اشاره نمود. برخورداری از چنین امکاناتی سبب تولید روزانه انواع سالاد بسته بندی شده در بالاترین حجم و کیفیت می شود.

 

تولیدی سالاد کاهو

روش های تولید انواع سالاد

اهمیت ارزش غذایی سالاد بر کسی پوشیده نیست. استفاده از سبزیجات در انواع مختلف سالاد که معمولا بصورت خام مورد مصرف قرار می گیرد، می تواند نیاز بدن انسان را به مواد معدنی و ویتامین ها مرتفع سازد. لیکن استفاده از اصول صحیح شستشو و ضد عفونی سالاد و نیز بهرمندی از ترکیبات و مواد اولیه تازه نقش مهمی در سلامتی افراد و طعم و مزه سالاد دارد. از این رو در روشهای مختلف تولید سالاد، توجه به این نکات ضروری است.

تولید سالاد به دو روش سنتی و صنعتی انجام می شود. در روش سنتی که اغلب برای مصرف تعداد کمی از افراد مورد استفاده قرار می گیرد، کلیه مراحل تولید از جداسازی زواید و شستشوی سبزیجات گرفته تا ترکیب و بسته بندی سالاد توسط افراد انجام می شود. لیکن در روش صنعتی از دستگاههای تمام اتوماتیک در خط تولید سالاد استفاده می شود.

کلیه مراحل در این روش با نظارت کارشناسان کنترل کیفی و بهداشتی از ابتدای ورود مواد اولیه تا انتهای پروسه تولید و بسته بندی انجام می شود. سرعت تولید و افزایش کیفیت و رعایت بهداشت و نیز ارتقا کیفیت و ماندگاری سالاد با توجه به نوع بسته بندی آن در این روش که سبب دریافت نشان استاندارد می گردد، قابل مقایسه با روش سنتی نیست. لیکن لزوم  استفاده و خرید دستگاههای خط تولید سالاد و راه اندازی خط تولید مستلزم هزینه و سرمایه گذاری است که توسط کارخانجات تولید سالاد بسته بندی و سبزیجات آماده مصرف انجام می شود.

 

تولیدی سالاد کاهو بسته بندی

فروش محصول در واحد های تولیدی سالاد کاهو بسته بندی

سالاد کاهو از جمله سالاد هایی است که با بیشترین استقبال مواجه است. فواید سالاد فصل و ارزش غذایی کاهو، این سالاد را به پر فروش ترین سالاد در سراسر دنیا تبدیل کرده است. لزوم سلامت محصول و تاکید ناظران بهداشتی و دقت نظر مصرف کنندگان، استفاده از انواع سالاد بسته بندی شده دارای نشان استاندارد که توسط کارخانجات تولید و عرضه می گردد را متداول نموده است. تولید بهترین سالاد کاهو با مناسب ترین قیمت و برترین کیفیت در مواد اولیه و بسته بندی، رستوران ها، تالارها، کترینگ های برگزاری مراسم و فست فودی ها را مجاب به خرید این محصول و سایر انواع سالاد بسته بندی شده و آماده مصرف نموده است. پخش انواع سالاد بسته بندی توسط کارخانجات با رعایت دمای مناسب (حفظ زنجیره سرما از لحظه تولید تا زمان مصرف) انجام می پذیرد.

 

 

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات