تولید بهترین سالاد کاهو بسته بندی با قیمت مناسب

تولید بهترین سالاد کاهو بسته بندی با قیمت مناسب نقش بسزایی در افزایش فروش خواهد داشت. تولید سالاد بسته بندی از جمله سالاد کاهو با قیمت مناسب و برترین کیفیت و برخورداری از نشان استاندارد از جمله خدماتی است که شرکت خوشه سبز سلامت بدان مبادرت ورزیده و توانسته است به جایگاه مناسبی در بازار داخلی و خارجی دست یابد. دسترسی به بهترین سالاد کاهو، بمعتی در اختیار داشتن تازه ترین مواد اولیه و تولید و بسته بندی سالاد در شرایط کاملا بهداشتی و استاندارد با برترین کیفیت بسته بندی است که کارخانجات تولید سالاد با در نظر گرفتن این مهم در پی اقداماتی برای تولید هرچه بهتر و با کیفیت تر محصولات خود هستند.

شرکت خوشه سبز سلامت نیز پس از سالها تجربه موفق در زمینه تولید و پخش انواع سالاد بسته بندی و آماده مصرف با در اختیار گرفتن مجهز ترین خط تولید سالاد و کارشناسان زبده همواره سعی در ارتقای کیفیت خدمات و محصولات خود داشته و دارد. در این راستا مراحل تولید سالاد فصل یا همان سالاد کاهو و دیگر سالاد های خود را بر اساس آخرین تکنولوژی های روز دنیا تنظیم و هماهنگ کرده است.

مراحل تولید سالاد بسته بندی

مراحل تولید سالاد در هر کارخانه با توجه به نوع سالاد و یا امکانات آن کارخانه متغیر است. در این کارخانه سعی شده تا با توجه به علوم پیشرفته دنیا، در زمینه تولید و تجهیز و خرید دستگاههای خط تولید سالاد  تمام اتوماتیک مجهز به آخرین تکنولوژی و فن آوری در جهت ارتقا سطح کیفی و بهداشتی محصولات با هدف تامین سلامت افراد و کاهش آسیب به محیط زیست، اقدام به تولید نماید. آنچه در زیر بعنوان مراحل تولید سالاد خواهد آمد برای تمام انواع محصولات این شرکت انجام خواهد شد، لیکن ممکن است مراحل آن به ترتیبی که خواهد آمد با توجه به ترکیبات سالاد متفاوت باشد.

تهیه و آماده سازی مواد اولیه

این شرکت با در اختیار داشتن هکتارها زمین زیر کشت و گلخانه مجه،ز همواره سعی در تامین مواد اولیه ارگانیک و تازه دارد. از این رو با برداشت محصولات خود و یا خرید روزانه مواد اولیه از تامین کنندگان اصلی و انتخاب تازه و مرغوب ترین آنها، سبب ارتقا کیفیت نهایی محصول می شود. مواد اولیه پس از ورود به خط تولید مورد بررسی قرار گرفته و زواید و موارد آسیب دیده جدا سازی می شوند.

 

تولید بهترین سالاد بسته بندی

شستشو اولیه

کلیه میوه ها، سبزیجات و صیفی جات وارد وان شستشوی تمام اتوماتیک شده و با فشار مناسب آب سرد و تزریق حباب هوا مورد شستشوی اولیه قرار میگیرند. عملیات حشره گیری و انگل زدایی در این مرحله انجام شده و سپس بار دیگر با آب تمیز مورد آبکشی و شستشو قرار میگیرد.

 

تولید بهترین سالاد بسته بندی

ضد عفونی و شستشوی ثانویه

رعایت فاصله زمانی بین دو مرحله شستشو اهمیت بالایی دارد و باید هردو مرحله بدون توقف و گرم شدن سبزیجات انجام شود. در این مرحله عملیات شستشو با فشار آب زیاد و سیستم ایجاد حباب هوا و نیز تزریق گاز ازن درون آب  جهت ضد عفونی انجام شده و مجددا با آب خالص مور شستشوی نهایی قرار می گیرند.

 

تولید بهترین سالاد بسته بندی

آب گیری

جهت کنترل رطوبت و حذف آب حاصل از شستشو، مواد از داخل تونل های سرد عبور داده شده ویا در دستگاه سانتریفیوژ با دور مناسب قرار می گیرند. به این ترتیب آبگیری بدون ایجاد آسیب و تخریب بافت سبزیجات و میوه ها  انجام می شود.

 

تولید سالاد کاهو بسته بندی

خرد کردن

فیزیولوژی بافت های آسیب دیده که درمعرض تنفس و تولید بیشتر اتیلن وتخریب غشایی قرار دارند، می تواند سبب واکنش های بیو شیمیایی در سبزیجات شود. این مسئله باعث تغییرات خصوصیات کیفی از قبیل: بافت، رنگ، طعم و ارزش تغذیه ای آنها می شود. بنابراین خرد شدن سبزیجات با کاتر های کاملا تیز و تمام استیل در دستگاه خرد کن دارای اهمیت است. در این مرحله سبزیجات با سرعت و در اندازه های یکنواخت خرد می شوند.

 

تولید بهترین سالاد بسته بندی

بسته بندی

بسته بندی کلیه محصولات توسط دستگاه تمام اتوماتیک و تحت اتمسفر اصلاح شده (MAP) انجام شده و بلافاصله جهت نگه داری وارد سرد خانه با دمای بین ۱ تا ۴ درجه سانتیگراد می شوند.

آزمایش و کنترل کیفیت

برای اطمینان از سلامت سالاد و کیفیت محصولات شرکت خوشه سبز و اجرای تعهد و شعار این مجموعه که همانا ارتقا سلامت افراد با ارائه محصولات بهداشتی و با کیفیت می باشد، بازرسان کنترل کیفیت در حین تولید آزمایشات اپتیکال (Optical) و پس از آن، آزمایشات میکروبی و انگلی در لابراتوراهای مجهز توسط کارشناسان مجرب بر روی محصولات انجام شده سپس این محصول با ضمانت نشان استاندارد، مجوز توزیع و پخش می گیرد.

راههای افزایش ماندگاری سالاد کاهو بسته بندی

  • شستشوی دقیق سبزیجات و حذف کامل گل و حشرات
  • ضد عفونی کامل و صحیح ترجیحا با گاز ازن
  • آبگیری کامل و به اندازه به گونه ای که علاوه بر حذف آب و رطوبت اضافی به بافت و غشای سبزیجات آسیب نرسد
  • خرد کردن با کاتر های کاملا تیز در زمان کوتاه
  • بسته بندی مناسب تحت اتمسفر اصلاح شده (MAP)
  • رعایت دمای ۱ تا ۴ درجه سانتیگراد برای نگهداری و حمل ( حفظ زنجیره سرما) از لحظه تولید تا زمان مصرف

تولید سالاد بسته بندی

خرید سالاد کاهو با قیمت مناسب

خرید مواد اولیه تازه برای تهیه انواع سالاد، بویژه سالاد کاهو که راز خوشمزگی آن طراوت و تازگی برگهای کاهو است و زمان و مکانی که صرف شستشو و ضد عفونی و خرد کردن آن می شود، هزینه بر خواهد بود. طرز تهیه انواع سالاد آماده مصرف و بسته بندی شده و سس مخصوص آنها، زیر نظر سرآشپزهای مجرب و بر اساس دستورالعمل بین الملل انجام می شود. از این رو تازگی مواد اولیه و تولید روزانه آنها بعلاوه کیفیت برتر بسته بندی و طعم دلپذیر انواع سالاد، سبب افزایش روز افزون تقاضا برای خرید چنین محصولی خواهد بود.

با یک حساب سر انگشتی می توان نتیجه گرفت، میزان وقت و هزینه ای که صرف خرید و آماده سازی تعداد محدودی سالاد برای افرادی که میزبان مراسم و یا مشتریان زیاد سالاد هستند، بسیار بیشتر از تماس تلفنی و ارائه سفارش به کارشناسان فروش کارخانه و دریافت به موقع و تیراژ بالا از انواع سالاد دارای نشان استاندارد و سیب سلامت خواهد بود. علاوه بر این می توان از تخفیفات ویژه تکرار در خرید و یا خرید عمده نیز بهرمند شد.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات