تولید کننده سالاد مخصوص رستورانی

تولید کننده سالاد رستورانی بصورت بسته بندی شده و دارای نشان استاندارد، انواع کارخانجاتی هستند که با استفاده از خط تولید سالاد و با در اختیار داشتن مجوز تولید اقدام به سفارش گیری و تولید و عرضه انواع سالاد بسته بندی شده و آماده مصرف می نمایند. شرکت خوشه سبز سلامت با در اختیار داشتن خطوط تمام اتوماتیک و لابراتوارهای مجهز و کادری مجرب سالهاست که در زمینه پوشش نیاز داخلی و خارجی به محصولات سبز، اعم از انواع سالاد و سبزیجات ایرانی و خارجی گام های موفق و پایداری برداشته است.

 

قیمت خرید سالاد بسته بندی

انواع سالاد رستورانی

رستورانها، تالارها، بوفه و فست فودی ها و بالاخره کترینگهای برگزاری مراسم و تشریفات و حتی سوپرمارکت ها از جمله اماکنی هستند که مشتریان زیادی با سلایق و ذائقه های گوناگون جهت خرید انواع سالاد به آنها مراجعه می نمایند. تنوع ترکیبات سالاد، امروزه سبب شده که نه تنها بعنوان پیش غذا، بلکه بعنوان غذای اصلی مورد استفاده قرار گیرد. سالادهایی از قبیل سالادالویه، سالاد سزار، سالاد مکزیکی، سالاد یونانی، سالاد اسفناج و حتی سالاد میوه و فصل در همین راستا دسته بندی می شوند.

انواع سالادهای ایرانی مانند سالاد شیرازی، سالاد کلم و غیره و نیز سالادهای خارجی از جمله سالادهایی هستند که در بسیاری از اماکن سرو و عرضه غذا مورد تقاضا واقع می شوند. لیکن با توجه به فضای میزبانی و نوع سالاد ترکیبات، وزن و قالب های سالاد متفاوت است. بعنوان مثال سالاد فصل را می توان از ۸۰ گرم تا ۳۰۰ گرم تولید و بسته بندی نمود لیکن سالاد سزار به سبب سنگین تر بودن ترکیبات آن وزنی زیر ۱۵۰ گرم نخواهد داشت. همچنین اغلب در فست فود ها سالاد ها با وزن بیشتری مورد مصرف قرار می گیرند که هنگام سفارش می توان با کارشناسان فروش شرکت خوشه سبز سلامت، در زمینه بهترین وزن و قالب مورد استفاده و حتی تخفیفات فروش در زمینه خریدهای عمده و غیره مشورت نمود.

 

تولید کننده سالاد رستورانی

انواع تولید کنندگان سالاد رستورانی

با توجه به اهمیت رعایت بهداشت و سلامت محصولات غذایی و بویژه حفظ ارزش غذایی سالاد و سبزیجات، نظارت دقیقی بر نحوه تولید و عرضه این دسته از مواد غذایی از سوی ناظران بهداشتی صورت پذیرفته است. از طرفی با ورود بیماریهای سریع الانتقالی مانند انواع ویروس ها و مورد حاد آن ویروس کرونا، لازم است تا تماس افراد با مواد غذایی به حداقل رسیده و مکانیسم تولید کاملا بصورت مکانیزه و توسط دستگاههای تمام اتوماتیک انجام شود. اهمیت این موضوع تا حدی است که هیچ رستوران، هتل و تالاری اجازه سرو سالاد بشکل سالاد بار و منوی باز را ندارد و همگی موظف به استفاده از سالاد های بسته بندی شده صنعتی هستند.

جمع بندی این موارد بعلاوه لزوم تهیه مواد اولیه تازه و درجه یک بصورت روزانه و تولید انواع سالاد با توجه به نیاز مصرف کنندگان، کارخانجات مکانیزه تولید سالاد را با انبوهی از سفارشات مواجه ساخته است. البته همچنان فضایی را برای افراد سودجو فراهم آورده است که در کارگاههای زیرزمینی و بصورت غیر بهداشتی و بدون داشتن مجوز تولید محصولات غیر استاندارد خود را بدون نشان استاندارد و با قیمت کمتر به بازار عرضه نمایند. جای بسی خوشبختی است که مصرف کنندگان آگاه با در نظر گرفتن این مهم و توجه به سیب سلامت و تاریخ تولید و انقضای درج شده بر روی محصول و برندهای شناخته شده اقدام به خرید نموده و بازرسان بهداشتی با قوت بیشتری بر نظارت محصولات غذایی پرداخته اند.

 

تولید کننده سالاد رستورانی

شرکت خوشه سبز سلامت و بحران کرونا

شرکت خوشه سبز سلامت با دارا بودن سالها تجربه تولید و فروش انواع سالاد بسته بندی شده و سبزیجات ایرانی و خارجی سورت شده و نیز سالها تجربه موفق صادرات محصولات خود در کشورهای اروپایی، حوزه خلیج فارس، روسیه و عراق همواره توانسته است در راستای اهداف خود که تامین و توسعه سلامت افراد با تولید محصولات غذایی با کیفیت است گام بردارد. افزایش روز افزون مشتریان و متقاضیان گواهی صادقانه بر رضایت آنها است.

این شرکت با دارا بودن چندین خط تولید سالاد و سبزیجات تمام اتوماتیک و برخورداری از مزارع و گلخانه های اختصاصی همواره مواد اولیه تازه و با کیفیت را وارد پروسه تولید نموده و قادر به تامین انواع سالاد ایرانی و خارجی در سایز ها و قالبهای مختلف است. وجود آزمایشگاههای مجهز در کارخانه و کارشناسان خبره در زمینه کنترل کیفی و آزمایشگاهی محصولات این شرکت را به سلامت به دست مصرف کننده می رساند. سیستم پخش انواع سالاد و سبزیجات بسته بندی شده این شرکت که همگی دارای نشان استاندارد هستند، با رعایت زنجیره سرما و شرایط کاملا استریل انجام می شود. کلیه دستگاهها و فضای کارخانه روزانه با نظارت کارشناسان فن مورد ضدعفونی دقیق قرار گرفته و سیستم سفارش گیری بصورت تلفنی براحتی امکان فاصله گذاری اجتماعی را تامین می کند.

سفارش

شما می توانید برای کترینگ، مراسم، تالار، رستوران خود نیز از محصولات آماده و بسته بندی با وزن های مختلف ما استفاده کنید. برای مشاوره رایگان و دریافت قیمت سفارشات خود تماس بگیرید.

محصولات